تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




نیمی از جمعیت آذربایجان‌شرقی در تبریز ساکن هستند

با 85 درصد مراودات استان، نیمی از جمعیت آذربایجان‌شرقی در تبریز ساکن هستند

استان‌ها > آذربایجان شرقی - معاون برنامه‌ریزی و امور عمرانی فرماندار تبریز با بیان اینکه شاخص‌های برخورداری باید نسبت به جمعیت تعیین و اختصاص یابد، گفت: 85 درصد مراودات استان در تبریز صورت می‌گیرد و 50 درصد جمعیت استان نیز در این شهر ساکن هستند.

به گزارش خبرآنلاین از تبریز، احمد اسدی در جلسه کمیته برنامه‌ریزی شهرستان تبریز، اظهار داشت: برای اجرای طرح‌های اولویت دار باید نظام جامع بهره‌وری در طرح‌های عمرانی تعریف شود.
معاون برنامه‌ریزی و امور عمرانی فرماندار تبریز با بیان اینکه شاخص‌های برخورداری باید نسبت به جمعیت تعیین و اختصاص یابد، گفت: 85 درصد مراودات استان در تبریز صورت می‌گیرد و همچنین 50 درصد جمعیت استان نیز در این شهر ساکن هستند که متاسفانه سازمان برنامه و بودجه اعتبارات کمتری را برای طرح‌های عمرانی این شهر اختصاص داده است.
وی با بیان اینکه در تعریف توسعه یافتگی برای عمران و آبادی روستاها باید به اجرای طرح‌های هادی واقع بینانه نگاه کنیم، افزود: انقلاب عمرانی در روستاهای بخش های مرکزی و خسروشاه صورت گرفته است به طوری که در جذب قیر رایگان برای بهسازی معابر و آسفالت راه‌های ارتباطی در بخش روستایی رتبه اول کشوری را داریم.
اسدی در ادامه گفت: اجرای طرح‌های عمرانی در شهرستان تبریز به ترتیب اولویت و با درنظر گرفتن قابلیت بهره‌برداری برای عموم خواهد بود و در این زمینه دستگاه‌های اجرائی باید ظرف دو روز آینده طرح‌های عمرانی اولویت‌دار خود را برای تصویب و اجرای به فرماندار تبریز ارسال کنند.

46




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «نیمی از جمعیت آذربایجان‌شرقی در تبریز ساکن هستند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..