تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دست به گیرنده‌های خود نزنید/ سپاهان - استقلال پخش ‌می‌شود

دست به گیرنده‌های خود نزنید/ سپاهان - استقلال پخش ‌می‌شود

ورزش > لیگ برتر - سپاهان و استقلال از هفته پانزدهم لیگ برتر به مصاف هم خواهند رفت.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ در ادامه هفته پانزدهم لیگ برتر و هفته پایانی نیم فصل اول، سپاهان در ورزشگاه نقش جهان میزبان استقلال تهران خواهد بود. اما شایعاتی در ساعت های گذشته در فضای مجازی منتشر شده بود و بعضی ها معتقد بودند این بازی به خاطر مسائل سخت افزاری پخش نخواهد شد. در تماسی که با مهدی هاشمی تهیه کننده برنامه فوتبال برتر داشتیم، هاشمی این خبر را تکذیب کرد و گفت:« بازی سپاهان و استقلال پخش مستقیم خواهد شد و دکتر بیژن ذوالفقارنسب مهمان برنامه است و جواد خیابانی هم در استودیو حاضر خواهد بود.»

سپاهان و استقلال از ساعت 14:30 امروز (یکشنبه) به مصاف هم خواهند رفت.

256 41




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دست به گیرنده‌های خود نزنید/ سپاهان - استقلال پخش ‌می‌شود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..