تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




الاتحاد عربستان تهدید به سقوط شد

کد خبر: ۴۴۸۱۱۷

۱۱۵  بازدید

فدراسیون جهانی فوتبال دست بردار نیست و برای باشگاه الاتحاد عربستان علاوه بر کسر امتیاز تهدید به سقوط در دسته پایین تر نیز تجویز کرده است.

خبرگزاری فارس: فدراسیون جهانی فوتبال(فیفا) زنگ خطری را برای تمام باشگاه‌های بدهکار آسیایی از جمله ایران با اجرایی کردن حکم کسر امتیاز در باشگاه الاتحاد عربستان به صدا درآورد.

اما به نظر می‌رسد این پایان کار برای باشگاه الاتحاد عربستان نیست و فیفا دست بردار نیست و علاوه بر کسر 3 امتیاز به دنبال این است تا الاتحاد را به لیگ پایین تر سقوط دهد و این باشگاه عربستانی را تهدید به سقوط کرده است.

سایت اسپورت عربستان نوشت: بحران شدیدی دامن گیر باشگاه الاتحاد عربستان شده است و در آینده با حکم فیفا در آستانه سقوط به لیگ پایین تر است.

این خبر هشداری جدی برای باشگاه‌های بدهکار ایران است تا به خودشان بیایند و نگذارند کار به کمیته انضباطی فیفا کشیده شود زیرا در این صورت دچار بحران شدیدی خواهند شد و سرنوشت مشابهی مانند این تیم عربستانی در انتظار آنها خواهد بود.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «الاتحاد عربستان تهدید به سقوط شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..