تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




شلاق برای بازیگر مشهور ایرانی بخاطر رابطه نامشروع

شلاق برای بازیگر مشهور ایرانی بخاطر رابطه نامشروع

 

به گزارش ایران ناز خبر میرسد آقای بازیگر معروف به خاطر روابط نامشروع به 90 ضربه شلاق محکوم شده است ! این بازیگر معروف سینما و تلویزیون به اتهام رابطه نامشروع به محرومیت از کار هنری و 90 ضربه شلاق محکوم شد.

 

پس از شکایت دختری از بازیگر مشهور ایرانی بخاطر تجاوز به عنف، در دادگاه رسیدگی به این اتهام وی با محکومیت هایی روبرو گشت. به گزارش ایران ناز این بازیگر معروف سینما و تلویزیون به دلیل رابطه نامشروع به 90 ضربه شلاق و محرومیت از اشتغال در همه فعالیت‌های هنری به مدت بیش از یک سال محروم شد.

 

بر اساس رأی صادره این بازیگر که به تجاوز به عنف متهم شده بود همزمان با طرح یک شکایت ادعا کرده بود که خانمی که از او شکایت کرده برایش مزاحمت ایجاد کرده است.

 

دادگاه پس از رسیدگی و با توجه به اینکه این بازیگر قبلاً آشنایی قبلی با شاکیه را انکار کرده و همچنین ارائه اسنادی از سوی شاکیه مبنی بر سفر مشترک این دو به یکی از شهرهای زیارتی، اتهام ارتکاب زنای به عنف را رد کرد اما این بازیگر را به اتهام رابطه نامشروع و عمل منافی عفت دون زنا به عنف و اکراه به 90 ضربه شلاق محکوم کرد.

 

مطالب مرتبط:

 

حکم شلاق بازیگر ایرانی بخاطر رابطه نامشروع

 

محکومیت دو دختر به شلاق بخاطر فحاشی در واتس آپ

 

تصاویر تجاوز به دختر 18 ساله در باغ

تجاوز وحشتناک به خانم بازیگر در کافی شاپ + عکس

مرگ کودک ترک از ترس تجاوز پیرمرد 63 ساله +تصاویر




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «شلاق برای بازیگر مشهور ایرانی بخاطر رابطه نامشروع»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..