تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




سایانوژن تمام سرویس های خود را ۱۱ دی متوقف می‌کند

سایانوژن با انتشار پیامی اعلام کرد برای تثبیت وضعیت کمپانی، تمام سرویس‌های سایانوژن تا ۳۱ دسامبر متوقف خواهند شد.

سایانوژن را باید در زمره‌ی محبوب‌ترین رام‌هایی خواند که برای اندروید توسعه یافته است. این کمپانی کار خود را در سال ۲۰۱۳ میلادی آغاز کرد و هدف از توسعه‌ی آن استفاده از پتانسیل اندروید برای شخصی‌سازی و عرضه‌ی تمام تغییرات انجام‌شده در قالب یک رام بود. در طول ماه‌های گذشته سایانوژن با مشکلات بی‌شماری روبرو بوده و شالوده‌ی این کمپانی را به‌مرور زمان از بین برده است.

سایانوژن در پس تمام مشکلاتی که پشت سر گذاشته است، امروز با انتشار پیامی اعلام کرد سرویس‌های ارائه‌شده برای گوشی‌های هوشمندی که از رام سایانوژن بهره می‌برند، پس از ۳۱ دسامبر سال جاری میلادی متوقف شده‌اند و دیگر خبری از Nightly Build رام سایانوژن نخواهد بود.

در واقع باید اعلام این موضوع را یک رسوایی برای سایانوژنی خواند که در پی پایان دادن به سلطه‌ی گوگل بر دنیای اندروید بود. کرک مک‌مستر، مؤسس و مدیرعامل سایانوژن پیش از این مدعی شده بود که درصدد پایان دادن به سلطه‌ی گوگل بر اندروید است. اما پس از این اظهار نظر، اوضاع سایانوژن بدتر شد و این کمپانی مسیر افول را با سرعت بیشتری طی کرد. استیو کوندیک، هسته‌ی فنی و روحی سایانوژن این کمپانی را ترک کرد؛ او روش‌های مدیریتی مک‌مستر و همچنین اظهارات وی در رابطه با از پا درآوردن گوگل را دلیلی بر خروج از کمپانی خوانده بود. پس از آن سایانوژن اقدام به اخراج شماری از نیروهایش کرد که این مسئله حاصل وضعیت بد کمپانی بود.

به نظر می‌رسد مدیرعامل جدید سایانوژن در پی آن است تا قسمت‌های مختلف رام توسعه‌یافته توسط سایانوژن را به‌صورت ماژولار جدا کند و امکان استفاده از این ماژول‌ها را در سیستم‌عامل اندروید بدون نیاز به نصب رام سایانوژن برای کاربران فراهم کند.

نظر شما در این خصوص چیست؟




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «سایانوژن تمام سرویس های خود را ۱۱ دی متوقف می‌کند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..