تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




باید فضای غبار آلود فتنه برای دانشجویان و دانشگاهیان تبیین شود/ دانشگاه به مقابله فتنه‌گران پرداخت

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری فارس، جلسه مشترک مسئولان دفاتر استانی نهاد رهبری در دانشگاه های کشور و مسئولان بسیج دانشجویی با حضور حجت‌الاسلام محمدیان برگزار شد.

حجت‌الاسلام والمسلمین محمدیان رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها در این جلسه با بیان اینکه نقش دانشگاه در مقابله با کودتای نرم سال 88 مهم بود، به اقدامات فتنه گران علیه نظام اشاره کرد و گفت: فعالان فتنه چه آگاهانه و چه ناآگاهانه نگاهشان به دانشگاه بود؛ فتنه گران و آشوب گران گمان می‌کردند دانشگاهیان با آنها هماهنگ هستند و طبق اسناد موجود امید فتنه گران به دانشگاه بود که در 16 آذر برنامه ریزی کرده بودند که از دانشگاه به خیابان ها بریزند اما دیده شد که دانشگاه به مقابله با آنها پرداخت.

رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها تاکید کرد: باید فضای غبار آلود فتنه برای دانشجویان و دانشگاهیان تبیین شود.

حجت الاسلام محمدیان با اشاره به اقتدار ایران در منطقه افزود: اقتدار ایران مشخص شده است و ان‌شاءالله در کل دنیا هم مشخص خواهد شد.

وی ضمن اشاره به اینکه رهبر انقلاب با دیدن بسیجیان روی شان شکفته می‌شود، عنوان کرد: بخش اعظم فعالیت‌های دانشجویی در 13 آبان و 16 آذر امسال محصول فعالیت بسیج دانشجویی در دانشگاه‌ها بود که گزارش آن را خدمت مقام معظم رهبری ارائه دادیم.

لازم به ذکر است در این جلسه مسئولان بسیج دانشجویی کل کشور نظرات و ایده‌ها ی خود را در خصوص مسائل فرهنگی و سیاسی دانشگاه مطرح کردند.

انتهای پیام/

http://fna.ir/WQPI8A



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «باید فضای غبار آلود فتنه برای دانشجویان و دانشگاهیان تبیین شود/ دانشگاه به مقابله فتنه‌گران پرداخت»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..