تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




نوسانات شدید قیمتی در بازار دلار

به گزارش افکارنیوز،

 دلار چند روزی است که نوسانات شدید قیمتی را تجربه می کند و علیرغم تمام فشارهای بانک مرکزی برای کاهش نرخ و البته مدیریت بازار، نرخ ها از سوی صرافی ها دامنه قیمتی متنوعی دارد.

بر این اساس، معاملات دلار که از ساعتی پیش در بازار آزاد تهران آغاز شده، نرخی معادل ۴۰۴۵ تومان را برای دلار رقم زده است و این در شرایطی است که صرافان همین دلار را ۲۵ تومان ارزانتر از فروشندگان عادی خرید می کنند.

بر این اساس، هم اکنون قیمت دلار در صرافی ها دامنه‌ای بین ۴۰۳۵ تا ۴۰۴۵ تومان دارد، همچنین یورو ۴۲۷۸ تومان، پوند ۴۹۲۱ تومان، درهم امارات ۱۱۳۰ تومان و لیر ترکیه ۱۱۷۲ تومان است.

این قیمت ها در شرایطی است که دیروز بانک مرکزی در ساعات پایانی معاملات بازار آزاد در اطلاعیه ای اعلام کرد که فعالان اقتصادی برای خرید دلار مورد نیاز خود به بانکها مراجعه کنند.

این بخشنامه همچنین تاکید می کرد که خرید و فروش دلار به نرخ بازار آزاد در بانکها بر اساس بخشنامه بانک مرکزی مجاز است و محدودیتی برای عرضه آن به فعالان اقتصادی وجود ندارد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «نوسانات شدید قیمتی در بازار دلار»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..