تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




هاشمی نسب کمک خداداد شد

به گزارش افکارنیوز،

مهدی هاشمی نسب مدافع سابق تیم ملی فوتبال که در دوران فوتبالش حضور در هردو تیم استقلال و پرسپولیس را تجربه کرد، بعد از خداحافظی از فوتبال هرگز سمت مربیگری نرفت اما با اصرار خداداد عزیزی کارش را در این عرصه آغاز کرد.

هاشمی نسب طی صحبت هایی که با خداداد عزیزی داشته است، به کادرفنی تیم سیاه جامگان پیوسته و اگرچه به دلیل نداشتن کارت مربیگری با سمت مدیر تیم روی نیمکت می نشیند اما به گفته خداداد عزیزی همه امور فنی برعهده او است.

خداداد عزیزی، سرمربی تیم سیاه جامگان با اعلام این خبر می گوید: «من و مهدی هاشمی نسب رابطه خیلی خوبی داریم. در گذشته هروقت هدایت تیمی را برعهده می گرفتم از او می خواستم که کمکم کند ولی قبول نمی کرد در این فوتبال کار کند. هرجا بودم، از او خواهش کردم بیاید اما این اتفاق نیفتاد. بعد از بازی با پرسپولیس و اینکه تیم من تحقیر شد، وقتی مهدی ناراحتی من را دید، مسائلی را به من گفت که جالب بود. او می گفت تو زیادی به بازیکنان رو می دهی و نباید مثل اروپا با آنها مهربانانه برخورد کنی. در نهایت صحبت هایمان ختم به این شد که هاشمی نسب به فوتبال برگردد و به کادرفنی سیاه جامگان اضافه شود.»

وی در ادامه بیان می کند:«هاشمی نسب چون کارت مربیگری ندارد، به عنوان مدیر تیم روی نیمکت می نشیند اما از روز چهارشنبه که کارمان را آغاز می کنیم، تمام مسائل فنی با هاشمی نسب است. من هم به عنوان سرمربی فقط نظارت می کنم. ترکیب ها را هم با نظارت یکدیگر انتخاب می کنیم. بازیکنان هم هر کاری داشتند با هاشمی نسب هماهنگ کنند.»




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «هاشمی نسب کمک خداداد شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..