تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




چگونه با خیال راحت جواب در را بدهیم

چگونه ها » خانه » چگونه با خیال راحت جواب در را بدهیم

لینک کوتاه | سعیده بریانیان | ۵ دی ۱۳۹۵ چگونه با خیال راحت جواب در را بدهیم

تهاجم به خانه برای سرقت یا جرم های دیگر بسیار ترسناک است و می تواند در هر نقطه ای و هر نوع خانه ای رخ دهد. این نوع سرقت به طرز شگفت آوری شایع شده است. از این رو باید با هوشیاری پاسخ در زدن افراد را بدهیم.

چگونه 1

چگونه با خیال راحت جواب در را بدهیم قبل از باز کردن در فکر کنید. آیا منتظر کسی هستید؟ تنها هستید یا کسی در خانه برای دفاع از شما حضور دارد؟

2

چگونه با خیال راحت جواب در را بدهیم از چشمی در نگاه کنید اگر فرد را نمی شناسید، زنجیر امنیتی را بیاندازید و از لای در جواب فرد را بدهید. اگر دلیل منطقی برای حضور در آنجا دارد از وی کارت شناسایی بخواهید. اگر در هر صورت به شناسایی وی یا کار وی اطمینان نداشتید از او بخواهید در زمان دیگری مراجعه کند که کسی در خانه حضور داشته باشد.

3

چگونه با خیال راحت جواب در را بدهیم گوشی بیسیم تلفن یا موبایلتان را با خود پشت در ببرید تا در صورت نیاز سریعا با پلیس تماس بگیرید.

4

ادعای فرد را بررسی کنید. اگر وی مدعی است که از شرکت برق امده و حضور وی به شما اطلاع داده شده بود، باز هم بهتر است با شرکت تماس بگیرید و شماره کارت و اسم وی را تایید کنید. با شماره ای که وی به شما می دهد تماس نگیرید، ممکن است از پیش هماهنگ شده باشد.

5

قبل از باز کردن در سلاح با خود داشته باشید. سلاح به معنی اسلحه گرم نیست. به هر حال شما که نمی خواهید بعدا با قانون سروکار پیدا کنید. اگر به هر طریقی مجبور به وارد کردن فرد به منزل شدید، و به هویت و نیت وی شک داشتید، حتما قبل از باز کردن در یک اسپری فلفل، چوب، یا حتی اسپری خوشبو کننده در آستین یا جیب خود قرار دهید. بدین صورت اگر وی به شما حمله کند، می توانید با پاشیدن آن به چشمش حداقل فرصت فرار پیدا کنید.

بخوانید:  چگونه از ابزار اصلی فوتوشاپ استفاده کنیم

6

چگونه با خیال راحت جواب در را بدهیم اگر تمام کارهای لازم برای تایید هویت وی را انجام داده اید اما بعد از حضور وی در خانه احساس ناراحتی می کنید، محل را ترک کنید. بهانه ای بیاورید و خانه را به قصد منزل همسایه ترک کنید. اگر واقعا احساس خطر می کنید، از اینکه با فرار کردن از محل و تماس با پلیس بی ادب به نظر برسید نگران نباشید.

7

اگر احساس آسیب پذیری می کنید، دستتان بند است، منتظر کسی نیستید، یا تنها هستید، کلا جواب در را ندهید. این از هر چیزی بهتر است.

مراجع http://www.wikihow.com/Answer-the-Door-Safely همین‌طور بخوانید درباره نویسنده 



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «چگونه با خیال راحت جواب در را بدهیم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..