تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




یک داروخانه شبانه‌روزی در گناوه برای حجم بالای مراجعات کافی نیست

به گزارش خبرنگار مهر، علی زکی‌زاده صبح یکشنبه در بازدید از داروخانه‌های گناوه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: کارشناس واحد امور دارویی شبکه بهداشت و درمان این شهرستان به‌صورت هفتگی و ماهانه از داروخانه‌ها بازدید می‌کنند.

وی با اشاره به فعالیت هفت داروخانه در شهرستان گناوه، خاطرنشان کرد: آرامش خاطر مردم شریف شهرستان و ارائه بهترین خدمات از مهمترین اهداف انجام این بازدیدها است.

رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان گناوه بیان کرد: حضور مسئول فنی و عدم نسخه‌پیچی در غیاب وی، توجه به قیمت داروها و عدم گران‌فروشی، توجه به تاریخ انقضا و شرایط نگهداری داروها در داروخانه‌ها از مهمترین موضوعات مورد بررسی در این بازدیدها است.

وی اضافه کرد: در بازرسی از داروخانه‌ها در صورت مشاهده هرگونه مشکل، پس از صدور اخطاریه، در صورت عدم رفع مشکل از طرف داروخانه موردنظر، این گزارش به اداره تعزیرات و در آخر باعث تعطیلی و پلمپ داروخانه مذکور می‌شود.

زکی‌زاده با اشاره به اینکه تنها داروخانه شبانه‌روزی گناوه برای حجم بالای مراجعات مردم شهرستان و مسافران کافی نیست، افزود: مجوز راه‌اندازی یک داروخانه شبانه‌روزی از مرکز استان اخذ شده اما تاکنون شخصی که قصد دایرشدن آن را داشته باشد درخواستی به این شبکه ارایه نکرده است.

رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان گناوه ادامه داد: شبکه بهداشت و درمان شهرستان گناوه آماده هرگونه همکاری برای دایر کردن داروخانه شبانه‌روزی دیگر در این شهر است.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «یک داروخانه شبانه‌روزی در گناوه برای حجم بالای مراجعات کافی نیست»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..