تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




پرداخت معوقات رانندگان سرویس‎های دانش‎آموزی زنجان تا پایان سال / یک ماه از معوقات در این هفته پرداخت می‎شود

ساعت: 09:38 منتشر شده در مورخ: 1395/10/05 شناسه خبر: 987324

رییس اداره آموزش و پرورش استثنایی استان زنجان:

رییس اداره آموزش و پرورش استثنایی استان زنجان با اشاره به اینکه تا به امروز مبلغی ار بابت سرویس‎های دانش آموزی تزریق نشده است، گفت: تمامی معوقات رانندگان سرویس‎های دانش‎آموزی تا پایان سال جاری پرداخت می شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سهیلا فریقی امروز در گفت وگو با موج رسا, در زنجان اظهار داشت: مشکل پرداخت سه ماه از حقوق رانندگان سرویس‎های دانش آموزی بدلیل کمبود نقدینگی است که تنها مربوط به مجموع استانی نیست.

رییس اداره آموزش و پرورش استثنایی استان زنجان خاطرنشان کرد: یک مرحله ابلاغ اعتبار در هفته گذشته انجام شده است که با اختصاص این میزان یک ماه از معوقات رانندگان سرویس های دانش آموزی در این هفته پرداخت می‎شود.
وی با اشاره به اینکه هر سال در پرداخت هزینه ها با مشکل جدی مواجه هستیم، تصریح کرد: در پرداخت هزینه سرویس های دانش‎آموزی اولیا 20 درصد مشارکت داشته و 80 درصد سهم دولت از طریق آموزش و پرورش استثنایی کشور پرداخت می‎شود که با توجه به مشکلات ناشی از کمبود نقدینگی تاکنون مبلغی از این بابت تزریق نشده است.
فریقی ابراز کرد: تمامی مطالبات رانندگان تا پایان سال جاری تسویه شده و پرداخت می شود.
وی عنوان کرد: مشارکت اولیا در طول سال تحصیلی گذشته 13 درصد بوده و در پوشش هزینه های سرویس‎های دانش آموزی مشارکت شورای شهر زنجان را نیز داشتیم.
لازم به ذکر تعدادی از رانندگان سرویس‎های دانش آموزی در تماس با پایگاه خبری موج رسا درخواست پیگیری این موضوع را از آموزش و پرورش استثنایی استان را داشتند 
انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «پرداخت معوقات رانندگان سرویس‎های دانش‎آموزی زنجان تا پایان سال / یک ماه از معوقات در این هفته پرداخت می‎شود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..