تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




عیادت بشار اسد و همسرش از اسقف مسیحیان سوریه

به گزارش خبرگزاری رسمی سوریه (سانا)، بشار اسد، رئیس‌جمهوری سوریه و اسماء اسد، همسرش شب گذشته در بیمارستانی فرانسوی با پدر الیاس زحلاوی، اسقف مسیحیان سوریه در محله القصاع در شرق دمشق که مسیحی نشین است، ملاقات کردند.

پدر الیاس در این دیدار بشار اسد را نماد همیشگی سوریه خواند و جنگ تروریستی علیه این کشور را تحولی که کل تاریخ را تغییر خواهد داد، توصیف کرد.

وی اظهار داشت:‌ تک‌قطبی بودن آمریکا با پایداری ارتش و ملت سوریه طی سال‌های بحران از بین رفت.

وی سالی جدید با پیروزی‌های بیشتر برای ارتش سوریه در مقابل تروریسم آرزو و از هم‌پیمانانی که در کنار سوریه ایستاده‌اند نظیر ایران، سوریه و حزب الله لبنان تشکر کرد.

پدر الیاس زحلاوی در کلیسای صلیب مقدس واقع در بخش غربی میدان العباسیین زندگی می‌کند و به رغم حملات خمپاره‌ای این کلیسا پابرجاست و در ۳۰۰ متری محله جوبر واقع شده که تحت تسلط مخالفان مسلح است.

52310




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «عیادت بشار اسد و همسرش از اسقف مسیحیان سوریه»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..