تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تیم بسکتبال بانوان شش هزار نفره رشت برابر انزلی پیروز شد

به گزارش خبرنگار ایرنا ، در این مسابقه که عصر شنبه برگزار شد ، تیم بسکتبال بانوان شش هزار نفره رشت موفق شد با نتیجه 41 بر 13 برابر تیم بسکتبال بانوان انزلی به برتری دست یابد .
در این دیدار که از هفته دوم این رقابت ها و در رشت برگزار شد ، تیم بسکتبال بانوان شش هزار نفره رشت در یک بازی برتر برابر حریف خود به برتری دست یافت تا اولین پیروزی خود در این دوره از رقابت ها را کسب کند .
همچنین در دیگر دیدارهای برگزار شده از هفته دوم این رقابت ها ، تیم بسکتبال بانوان دانشگاه گیلان با نتیجه 71 بر 18 برابر هیات صومعه سرا به برتری رسید و تیم بسکتبال بانوان رفاه لاهیجان با نتیجه 40 بر 13 تیم بسکتبال بانوان بیستون رودسر را مغلوب کرد.
در دیگر بازی برگزار شده از هفته دوم این رقابت ها نیز ، تیم های بسکتبال بانوان لوشان و فرانگر رشت رو در روی هم قرار گرفتند که در نهایت تیم فرانگر رشت با نتیجه 32 بر 18 حریف خود را شکست داد .
در اولین دوره رقابت های بسکتبال لیگ بانوان استان گیلان ، 9 تیم حضور دارند که به صورت دوره ای و به طور متمرکز با هم به رقابت می پردازند که هفته دوم این مسابقات با انجام چهار دیدار در شهرستان رشت برگزار شد .
در استان گیلان بیش از سه هزار ورزشکار به طور سازمان یافته در رشته ورزشی بسکتبال فعالیت دارند که از این تعداد ، حدود یکهزار ورزشکار در بخش بانوان فعالیت می کنند .
خبرنگار: حسین مجرد **انتشار : نصراله ابراهیمی
7285/6070

انتهای پیام /*



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تیم بسکتبال بانوان شش هزار نفره رشت برابر انزلی پیروز شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..