تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




سیاه‌جامگان سه بازیکن جدید جذب کرد

کد خبر: ۴۴۷۹۸۸

۶۲  بازدید

باشگاه سیاه‌جامگان با سه بازیکن جدید قرارداد بست و یک بازیکن هم در لیست انتظار خداداد عزیزی قرار داد.

خبرگزاری فارس: تیم فوتبال سیاه‌جامگان بعد از شکست مقابل پرسپولیس تمرینات خود را تا روز چهارشنبه تعطیل کرد و قرار است از این روز بازیکنان سیاه‌جامگان زیر نظر خداداد عزیزی تمرینات آماده‌سازی خود را برای نیم‌فصل استارت بزنند.

همچنین مسئولان باشگاه سیاه‌جامگان میلاد افراسیابی که قبلا در این تیم بازی می‌کرده را جذب کردند. علی جلیلی بازیکن سابق پیام خراسان و فصل گذشته فجر سپاسی به جمع یاران عزیزی اضافه شد و همچنین کیانی بازیکنی است که با سیاه‌جامگان قرارداد بست.

حسین مهربان بازیکن سابق پدیده نیز در جمع بازیکنان سیاه‌جامگان تمرین می‌کند تا در صورت صلاحدید عزیزی با این تیم قرارداد ببندد.

محمدرضا خانزاده بعد از بازی با پرسپولیس با دریافت رضایتنامه از جمع بازیکنان سیاه‌جامگان جدا شد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «سیاه‌جامگان سه بازیکن جدید جذب کرد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..