تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




استخر سرپوشیده سقز تا پایان سال به بهربرداری می رسد

به گزارش خبرنگار مهر، استخر سرپوشیده سقز که در اواسط شهریور ماه امسال از طریق ماده ۲۷ به بخش خصوصی واگذار شده بود تاکنون با ۸۰ درصد پیشرفت فیزیکی در حال احداث است.

مدیرکل ورزش و جوانان کردستان در خصوص وضعیت این پروژه طی سخنانی، اظهار داشت: استخر سرپوشیده سقز مدت یک سال به دلیل فرسودگی  تعطیل و غیر قابل استفاده بود و به واسطه عدم اعتبار بخش دولتی جهت احداث از طریق ماده ۲۷ در روز ۱۵ شهریور ماه به سرمایه گذار داده شد.

حامد جولایی افزود: شخص سرمایه گذار در این مدت توانسته با نظارت های کارشناسان اداره کل و سرپرست دستگاه ورزش و جوانان سقز بیش از حد انتظار در احداث آن پیشرفت کند.

جولایی عنوان کرد: استخر سرپوشیده سقز در بخش های سیستم موتورخانه، برق، سقف، کاسه استخر و جکوزی دارای مشکل بود که از سوی شخص سرمایه گذار کاملا تغییر خواهد یافت.

وی در ادامه افزود: تعطیلی این استخر در مدت یک سال مشکلات زیادی را برای دستگاه ورزش و جوانان استان و همچنین مسئولین شهرستان بوجود آورده بود که با کمک های استاندار و رئیس سازمان برنامه و بودجه کردستان، نماینده مجلس و فرماندار سقز مشکلات آن حل و فصل شد.

مدیرکل ورزش و جوانان کردستان گفت: جوانان و ورزشکاران سقز به دلیل عدم استخر در شهر های اطراف شهرستان پراکنده بودند و این موضوع برازنده مردم و جامعه ورزشی این شهرستان نمی باشد.

وی بیان کرد: طبق قردادی منعقد شده با شخص سرمایه گذار مقرر شده بود ظرف هشت ماه این استخر، به بهره برداری برسد که با پیشرفت خوب در روند احداث آن تا پایان سال جاری به اتمام خواهد رسید.

جولایی در پایان اظهار داشت: برای تکمیل پروژه استخر سرپوشیده سقز ۱۶ میلیارد ریال طبق قرارداد به تصویب رسیده بود که از این میزان ۱۱ میلیارد ریال برای تعمیر و بازسازی استخر و ۵ میلیارد ریال باقی مانده نیز صرف احداث فضای اطراف آن خواهد شد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «استخر سرپوشیده سقز تا پایان سال به بهربرداری می رسد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..