تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مالک باشگاه : مرزبان درتیم فوتبال خونه به خونه ماندنی است

قاسم حسن زاده امیری عصرشنبه ودرحاشیه تمرین تیم خونه به خونه درگفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: همچنین درجلسه ای که با آقای مرزبان داشتیم، مقرر شده بود که او فهرست خرید نیم فصل دوم را تهیه وتیمی را در شان تیم خونه به خونه روانه مسابقات لیگ یک کند.
وی ادامه داد: خوشحالم در این جمع خوب و صمیمی هستم و امید زیادی دارم تا این تیم به لیگ برتر فوتبال کشور صعود کند.
مالک باشگاه خونه به خونه ادامه داد: شب گذشته جلسه خوبی میان مسئولان باشگاه وآقای مرزبان سرمربی تیم برگزار کردیم و یک سری اختلاف نظرهایی که با آقای مرزبان داشتیم که الحمدالله برطرف شد.
حسن زاده امیری افزود: از همه شما می خواهیم از این به بعد فقط به فکر موفقیت تیم باشید و با همدلی و اتحاد، تیم را به صدر جدول برسانید.
** رتبه پنجمی تیم درنیم فصل درشان خونه به خونه نیست
وی اضافه کرد: طبق نظر کارشناس ها رتبه پنجم اصلا رتبه خوبی برای خونه به خونه نیست و صد البته در شأن بازیکنان بزرگ و باشخصیت نیز نیست تیم را در همچین رده ای بینند.
مالک باشگاه خونه به خونه گفت: این تیم بازیکنی می خواهد که دلش با تیم باشد و خوشبختانه این را در وجود همه بازیکنان می بینم ولی با این حال اگر بازیکنی است که احساس می کند دلش با تیم نیست بعد از تمرین مردانه بیاید به ما بگوید.
حسن زاده امیری افزود: اما هر کسی هم که دلش با تیم است، تمام تلاش خود را به کار گیرد تا این تیم موفق شود و دل مردم یک استان را شاد کند.
تیم خونه به خونه تمرینات نیم فصل دوم خود را پس از چند روزتعطیلات از روزشنبه در بابل آغاز کرد.
تیم خونه به خونه مازندران درپایان نیم فصل رقابتهای لیگ دسته یک فوتبال باشگاه های کشور با کسب 28 امتیاز در مکان پنجم جدول رده بندی 18 تیمی این رقابتها قرار گرفت.
خبرنگار: مهدی غلامی**انتشا ردهنده:سید محسن حسن نیا
ک/7327/1899/

انتهای پیام /*



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مالک باشگاه : مرزبان درتیم فوتبال خونه به خونه ماندنی است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..