تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




واقعیت های حماسه 9 دی برای مردم تشریح شود

به گزارش ایرنا حجت الاسلام رضا کرمی پور شبانگاه شنبه در نشست شورای فرهنگ عمومی جنوب استان کرمان با حضور مدیرکل صدا و سیمای کرمان و فرماندار جیرفت افزود: فتنه سال 88 لکه ننگی در تاریخ کشور ما محسوب می شود، چراکه فتنه گران سعی داشتند از این طریق نظام را از بین ببرند که به لطف خداوند ناکام ماندند.
وی اظهار کرد: فتنه گران در سال 88 آنقدر جرات پیدا کرده بودند که کف خیابان ارزش های نظام را زیرپا گذاشتند و سعی داشتند تا با خیانت به مقاصد پلید خود دست یابند.
وی گفت: حمایت مردم در 9 دی از آرمان های انقلاب اسلامی نشان داد که این مردم تا چه اندازه هوشیارند و در مقابل فتنه تسلیم نخواهند شد.
امام جمعه جیرفت یادآورشد: مردم نشان دادند که این نظام دارای شخصیت است و دشمنان نمی تواند به درون آن نفوذ کنند.
وی بیان کرد: افرادی که در مقابل نظام خودنمایی می کنند بهتر است، به نظام سلطه آمریکا بنگرند و ببینند که این قدرت جهانی چگونه در مقابل توان کشور ما خوار و ذلیل شده است.
حجت الاسلام کرمی پور تاکید کرد: حماسه 9 دی ماه یک حماسه بزرگ تاریخی در انقلاب اسلامی است که بایستی هر ساله پررنگ‌ تر از گذشته برگزار شود.
وی تصریح کرد: تمام دستگاه ‌ها، نهادها، سازمان‌ ها و همچنین قشر مردمی باید حضور فعال در برگزاری تجمع عظیم 9 دی ماه در جیرفت داشته باشند.
وی عنوان کرد: به منظور هر چه بهتر برگزار شدن این تجمع عظیم، باید نقاط قوت و ضعف برنامه ‌های سال گذشته را مرور و در راستای تقویت و یا رفع آنها اقدام شود.
شهرستان جیرفت با 280 هزار نفر جمعیت از چهار بخش مرکزی، اسماعیلی، ساردوئیه و جبالبارز تشکیل شده و در فاصله 230 کیلومتری جنوب کرمان واقع است.
خبرنگار: روح الله صائب ** انتشار دهنده: نجمه حسنی
6003/3029

انتهای پیام /*



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «واقعیت های حماسه 9 دی برای مردم تشریح شود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..