تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




رهایی یک بیمار در کرج از غده 7 کیلویی

علی شهبازی اظهار داشت: روز گذشته بیماری در این مرکز تحت درمان و عمل جراحی قرار گرفت که یکی از سخت‌ترین عمل‌های جراحی و حساس‌ترین‌ به شمار می‌رفت.

وی افزود: این بیمار از وجود یک غده هفت کیلویی در شکم خود رنج می‌برد و پس از مراجعه به مرکز درمانی فوق، با نظر پزشکان متخصص تحت عمل جراحی قرار گرفت.

مدیر روابط عمومی مرکز درمانی کمالی تصریح کرد: به دلیل حساسیت این عمل جراحی و ضرورت به کارگیری شیوه‌های علمی پزشکی و همچنین رعایت اصول پزشکی با هدف حفظ سلامت بیمار، هفت پزشک متخصص در زمان انجام این عمل در اتاق عمل حضور داشتند.

شهبازی گفت: خوشبختانه عمل جراحی پس از دو ساعت با موفقیت کامل انجام و غده‌ای به وزن حدود هفت کیلوگرم از شکم این بیمار خارج شد.

وی بیان داشت: هم اکنون حال عمومی بیمار بر اساس نظر پزشکان متخصص رضایت‌بخش بوده و وی در بیمارستان مراحل درمانی را طی می‌کند.

فارس




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «رهایی یک بیمار در کرج از غده 7 کیلویی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..