تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




حمله هکرها به بانک های ترکیه

در جدیدترین اخبار مربوط به چالش های فضای سایبری، اینبار هکر ها به سراغ بانک های ترکیه رفتند و و یکی از بانک های این کشور را مورد هدف قرار دادند.

به گزارش خبرنگار اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ به تازگی یکی از بانک های ترکیه به نام «آک بانک» مورد حملات سایبری هکرها قرار گرفته است. این حمله سایبری از طریق هدف قرار دادن سیستم سوئیفت انجام شد. این بانک سومین بانک بزرگ ترکیه است که باعث می شود کار شناسایی خسارت های وارد‌ شده را سخت‌تر کند. در حالی که این بانک دسترسی به اطلاعات کاربران خود را به‌کلی رد می‌کند، گزارش های رویترز حکایت از این دارد حداکثر خطری که متوجه بانک شده، حدود 4 میلیون دلار است.

این بانک در بیانیه‌ای اعلام کرده است که اقدامات پیشگیرانه برای مقابله و کشف این حمله صورت گرفته و به مقامات آن اطلاع داده شده است. سیستم‌های خدماتی بانک نیز طی روزهای اخیر به صورت عادی به کاربران خدمات‌رسانی کرده‌اند.

حمله هکرها به بانک های ترکیه

لازم به ذکر است که حملات صورت گرفته به سوئیفت در ماه‌های گذشته به شدت در حال رشد بوده و تبدیل به یکی از اهداف مطلوب هکرها شده است.

طبق آخرین اخبار گروه هکری موسوم به «اودیناف» دست به این اقدام خرابکارانه زده اند که این گروه تشکیل شده است از 10 تا 20 سازمان مسلح به بدافزارهایی با توانایی پنهان کردن درخواست‌های تقلبی انتقالات مالی است.


منبع: سایبربان

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «حمله هکرها به بانک های ترکیه»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..