تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




خیانت زن شوهردار و دوست پسرش زیر تختخواب

خیانت زن شوهردار و دوست پسرش زیر تختخواب

خیانت زن شوهردار و دوست پسرش زیر تختخواب 

زنی که وقتی همسرش به خانه آمد روی تخت دراز کشید اما نمی دانست که همزمان دوست پسر زنش در زیر تخت پنهان شده است و در خانه حضور دارد. عکس های سلفی عشوه های زن شوهردار منجر شد تا دوست پسر وی در شبی که شوهرش در خانه حضور داشت از زیر تخت بیرون آید.

شوهر زن خائن زمانی که به خانه آمد و از شدت خستگی روی تخت دراز کشید با حیله زن و دوست پسر وی که در زیر تخت خواب پنهان شده بود به کام مرگ فرو رفت.این زن کثیف در جلسه دادگاه خود به دوستی عمیق خود با دوست پسرش اشاره کرد و گفت: رابطه ما به حدی رسیده بود که همه متوجه آن شده بودند، ما بشدت به هم دلسپرده بودیم و نمی توانستیم یک دیگر را رها کنیم.

وی در پاره ای دیگر از اعترافات خود در دادگاهی در مصر که برای رسیدگی به این پرونده تشکیل شده است، گفت: همه چیز روبه راه بود، حتی بعد از اینکه مادرم هم متوجه رابطه پنهانی من با این مرد جوان شد اما توانستم با دروغ و فریب به رابطه ام با وی ادامه دهم تا اینکه شوهرم عکس های سلفی من و آن مرد جوان را در آغوش یکدیگر دید

و من آن زمان تصمیم گرفتم تا از شر شوهرم برای همیشه خلاص شوم و او را بکشم تا بتوانم به رابطه با دوست پسرم ادامه دهم.این زن خائن در پایان دفاعیات خود در حالی که می گریست گفت: من در آن زمان هوش خود را از دست داده بودم و نمی فهمیدم که چه کاری انجام می دهم.

مطالب مرتبط :

زن شوهردار کرجی عکس های لختش را منتشر کرد

زن شوهردار و رابطه کثیف شبانه با مرد غریبه

رابطه شیطانی دو مرد با دو زن شوهردار

زن شوهردار و رابطه پنهانی با پسر منجر به قتل شد

کار زشت و شرم آور زن شوهردار با دوست همسرش

همخوابی زن شوهردار و مرد غریبه در خانه




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «خیانت زن شوهردار و دوست پسرش زیر تختخواب»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..