تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




خانواده اتمسفری برای سرکوب گرایش‌های منحرف فضای مجازی

خانواده‌ها باید تلاش کنند تا امیال جنسی جوانان و نوجوانان را که بیشتر از طریق فضای مجازی گسترده می‌شود را با ایجاد فضای روحی مناسب اشباح کنند.

امیر لطفی روان‌شناس در گفتگو با خبرنگار گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، در رابطه با تأثیر فضای مجازی در گرایش جوانان به فیلم‌ها و تصاویر مستهجن، اظهار داشت: جوان در مواجهه با فضای مجازی، آن را وسیله‌ای برای برطرف کردن نیازهای خود می‌داند و در اثر الگوپذیری و مشاهده  هم سن و سال های خود به تدریج حتی اگر در یک محیط دینی هم بزرگ شده باشد تمایل به سمت برنامه‌های مستهجن پیدا می‌کند. 

وی در ادامه افزود: یک فضای اجتناب ناپذیر و نامتناهی برای جوانان پیش می‌آید که انتهایی ندارد و جوانان گرایش دارند در هر حوزه‌ای که تمایل روانی‌شان را برطرف می‌کند پا بگذارند و مسایل جنسی را دنبال کنند. 

لطفی با اشاره به نیاز جنسی به عنوان نیازی اجتناب ناپذیر، تصریح کرد: حتی افرادی با سنین بالا وقتی این نیازشان برطرف نشود راه‌های جایگزین از جمله فضای مجازی را برای مشاهده انتخاب می‌کنند.

لطفی با تأکید بر اینکه تنها مسدود کردن سایت‌ها پاسخگوی این مشکل نیست، گفت: باید خانواده‌ها این غریزه را طی آموزش‌هایی کنترل کنند. یکی از مهم‌ترین مسائلی که باعث می‌شود این حس در فرد بیش از پیش ایجاد شود و مانند اعتیاد درآید این است که در زندگی خود با خلاء روبرو هستند. خانواده‌ها باید اتمسفر عاطفی افراد را اشباح کنند و راهی برای افزایش نشاط آنها فراهم کنند.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «خانواده اتمسفری برای سرکوب گرایش‌های منحرف فضای مجازی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..