تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




هلاکت ۶ نظامی سعودی در نجران/شلیک موشک «زلزال ۲» به تجمع مزدوران

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از المسیره، سه نظامی سعودی شامگاه شنبه توسط تک تیراندازان نیروهای ارتش و کمیته های مردمی در «نجران» کشته شدند و به این ترتیب شمار نظامیان سعودی که طی روز شنبه هدف تک تیراندازان نیروهای یمنی قرار گرفتند به ۶ نفر افزایش یافت.

یک منبع نظامی از کشته شدن ۳ نظامی سعودی به دست تک تیراندازان یمنی در پایگاه «شجع» خبر داد. پیش از این نیز سه نظامی سعودی در پایگاه «الطلعه» نجران توسط نیروهای یمنی کشته شده بودند.

هدف قرار دادن نظامیان سعودی توسط نیروهای ارتش و کمیته های مردمی یمن در داخل اراضی عربستان در واکنش به تداوم تجاوز این کشور به یمن و هدف قرار دادن غیرنظامیان و تاسیسات و زیرساخت های حیاتی یمنی ها صورت می گیرد.

از سوی دیگر نیروهای یمنی روز شنبه یک فروند موشک «زلزال ۲» را به تجمع مزدوران سعودی در شمال صحرای «میدی» در استان «حجه» شلیک کردند.

یک منبع نظامی اعلام کرد که یگان موشکی ارتش و کمیته های مردمی یمن یک موشک بومی «زلزال ۲» را به تجمع مزدوران سعودی در شمال صحرای میدی شلیک کرده و تلفات مستقیمی را به مزدوران و تجهیزات آنها در این منطقه وارد کرد.

رژیم سعودی نزدیک به دو سال است با چراغ سبز آمریکا و همراهی چند کشور عربی دیگر وابسته به خود تجاوز به یمن را آغاز کرده است. در طول این تجاوز هزاران نفر از مردم بی دفاع یمن کشته و زخمی و خسارات سنگینی نیز به زیرساخت های این کشور وارد شده است.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «هلاکت ۶ نظامی سعودی در نجران/شلیک موشک «زلزال ۲» به تجمع مزدوران»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..