تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




زیباجو : چطور بفهمم همسرم از رابطه زناشویی لذت می برد


کانال تنظیم خانواده

تب سوزنی

مشاوره تلفنی

چطور بفهمم همسرم از رابطه زناشویی لذت می برد

چطور بفهمم همسرم از رابطه زناشویی لذت می برد

چطور بفهمم همسرم از رابطه زناشویی لذت می برد

مشاوره جنسی شماره ۲

چطور بفهمم همسرم به اوج لذت جنسی رسیده؟

پسری بیست ساله هستم، که به‌تازگی ازدواج کرده‌ام و با همسرم هم سن هستم. هیچ مشکلی ‌نداریم و بسیارعاشق یکدیگر هستیم. شک کرده‌ام که همسرم در رابطه‌ی جنسی به نقطه اوج می‌رسد و ارضا می‌شود یا نه. وقتی صمیمانه از او این سؤال را می‌پرسم جواب قانع‌کننده‌ای نمی‌دهد. لطفاً راهنمایی‌ام کنید از کجا بفهمم همسرم به نقطه اوج می‌رسد؟

پاسخ:

شما به‌تازگی ازدواج کرده‌اید و طبیعی ا‌ست که تجربه‌ی کافی در امور جنسی نداشته باشید. به نظر می‌رسد اگر همسرتان در طول رابطه به اوج لذت جنسی یا ارگاسم برسد آن را خواهد گفت، اما اینکه از دادن جوابِ صریح طفره می‌رود خود نشانه آن است که او به اوج لذت جنسی نمی‌‌رسد و به دلایل متفاوتی از گفتن آن سرباز می‌زند. یکی از دلایل می‌تواند این باشد که همسرتان به تجربه دریافته است اگر شما بفهمید او ارگاسم نشده آن‌قدر رابطه را طولانی می‌کنید یا حرکاتی می‌‌کنید که او بیش از اذیت شود. بنابراین ترجیح می‌دهد حتی در صورت نرسیدن به اوج لذت‌، وانمود کند که این تجربه را داشته است.

هر دوی شما باید آموزش ببینید که چرخه رسیدن به رضایت جنسی در زن و مرد به چه صورت است.

این کار با مراجعه به کلینیک‌های سلامت خانواده و پزشکان متخصص امور جنسی (‌سکسولوژیست) میسر خواهد بود. پس مشکل خود را با آنها در میان گذاشته و آموزش‌های لازم در خصوص چگونگی برقراری رابطه‌ی جنسی را دریافت کنید. بعد از آن کمی زمان لازم است تا با زبانِ بدن یکدیگر آشنا شوید و خجالت‌ها و حیایی که مانع از گفتگوی صریح در این رابطه است در شما کمتر شود.

حتما بخوانید :   زیباجو : کاپ کیک پاستا را عصرانه بخورید -

آنچه مسلم است این‌ است که رابطه‌ی جنسی بخش قابل‌توجهی از زندگی زناشویی ا‌ست و اهمیت دادن به کیفیت و تلاش برای رفع نقایص آن به استحکام زندگی زوج‌ها کمک شایانی می‌‌کند.

*اورولوژیست

منبع: مجله سپیده دانایی

مشاهده دسته بندی :

بازدید :
۲۲۷۳


بخش ویژه کاربران عضو سامانه خدمات


مشاوره آنلاین


سفارش مقاله


مشاوره تلفنی


ویدئو های اموزشی و سلامت


مشاوره حضوری


بخش آموزشی ویژه متاهلین


پرسش و پاسخ جنسی


پرسش و پاسخ احکام شرعی


پرسش و پاسخ پزشکی


پرسش و پاسخ پیامکی


آزمون آمادگی ازدواج


دریافت بسته های آموزشی


کلاسها و دوره های آموزشی


دریافت پیامکهای ا»وزشی


مشاوره ازدواج


مشاوره جنسی






پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «زیباجو : چطور بفهمم همسرم از رابطه زناشویی لذت می برد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..