تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




هیچ مدال‌آور قاره‌ای و جهانی از انتخابی‌ تیم ملی پرورش اندام معاف نیست

به گزارش ایرنا به نقل از فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام، «رضا سلطانی» شنبه شب گفت: در این دوره از مسابقات انتخابی، برخلاف سنوات گذشته، هیچ یک از مدال آوران مسابقات قاره‌ای و جهانی از حضور در این پیکارها معاف نیستند و ورزشکارانی که می‌خواهند در پیکارهای آسیایی فیلیپین حضور داشته باشند، ‌باید در مسابقات انتخابی تیم‌ملی که اسفندماه امسال برگزار می‌شود، شرکت کنند.
وی درباره جلسه بازبینی تصریح کرد: اولین و آخرین بازبینی انتخابی تیم‌ملی 20 فروردین‌ماه 96برگزار می‌شود و مسافران آسیایی در سه رشته فوق در همان جلسه معرفی خواهند شد.
سلطانی درخصوص پیکارهای فیزیک و بادی کلاسیک اظهارکرد: ما طبق ضوابط و قوانین جهانی، مسابقات را در چهار دسته قدی برگزار خواهیم کرد و در نهایت دو نفر و در دو دسته قدی به مسابقات آسیایی اعزام می‌شوند. برای رقابتهای بادی کلاسیک هم بنا داریم برترین‌های اوزان قدی 168 به بالا را به رقابتهای قاره‌ای اعزام کنیم.
مدیر فنی تیم‌های ملی در پاسخ به این پرسش که چند نفر به اردوی تیم‌ملی دعوت می‌شوند، گفت: ما در هر دسته قدی و وزنی در هر سه رشته پرورش اندام، بادی کلاسیک و فیزیک، نفرات اول و دوم پیکارهای کشوری را به جلسه بازبینی دعوت می‌کنیم و چند ورزشکار هم براساس انتخاب کمیته فنی جزو مدعوین خواهند بود.
سلطانی با اشاره به انجام تست دوپینگ توسط نماینده ستاد ملی مبارزه با دوپینگ در پیکارهای انتخابی، افزود: از نفرات برتر فیزیک و بادی کلاسیک تست گرفته می‌شود و در رشته پرورش اندام هم به صورت تصادفی مورد آزمایش تست دوپینگ قرار خواهند گرفت.
رقابت‌های انتخابی تیم ملی بزرگسالان پرورش اندام در 11 وزن 55، 60، 65، 70، 75، 80، 85، 90، 95، 100 و به اضافه 100 کیلو‌گرم برگزار خواهد شد و در رده جوانان نیز شرکت کنندگان در دو وزن به اضافه 70 و منهای 70 به رقابت با حریفان خود می‌پردازند. پیشکسوتان 40 تا 45 سال و 45 تا 50 سال بدون احتساب وزن به مصاف هم خواهند رفت.
ورزشکاران بادی کلاسیک در 5 دسته قدی 168، 171، 175، 180 و به اضافه 180 سانتی‌متر بر روی استیج می‌روند.
مدعیان فیزیک هم در چهار دسته قدی 170، 174، 178 و به اضافه 178 سانتی‌متر با یکدیگر رقابت خواهند کرد.
مسابقات قهرمانی آسیا طی روزهای 28 تا 31 اردیبهشت‌ماه 96 در شهر مانیل فیلیپین برگزار می‌شود.
شبد**1953**9122 **تنظیم کننده:مرتضی شحنه**انتشار دهنده: مهدی نعمتی

انتهای پیام /*



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «هیچ مدال‌آور قاره‌ای و جهانی از انتخابی‌ تیم ملی پرورش اندام معاف نیست»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..