تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




6 نظامی سعودی از سوی تک تیراندازان یمنی کشته شدند

به گزارش ایرنا به نقل از شبکه خبری المسیره، یک منبع نظامی گفت: سه سرباز سعودی عصر شنبه در پایگاه «شجع» از سوی یگان تک تیرانداز ارتش و کمیته های مردمی کشته شدند.این در حالی است که سه نظامی دیگر سعودی نیز روز شنبه در پایگاه «الطلعه» در نجران به قتل رسیدند.
از آغاز ماه جاری میلادی(دسامبر) حدود 40 نظامی سعودی توسط تک تیراندازن یمنی در جبهه های برون مرزی کشته شده اند.
این عملیات ها در واکنش به ادامه تجاوز عربستان سعودی به خاک یمن و حمله به غیر نظامیان و تاسیسات زیر بنایی یمن صورت می گیرد.
عربستان همراه با چند کشور دیگر عرب از ششم فروردین سال گذشته اقدام به تجاوز نظامی به یمن و محاصره زمینی، دریایی و هوایی این کشور با هدف بازگرداندن 'عبدربه منصور هادی' رئیس جمهوری مستعفی یمن به قدرت کرد.
این تجاوز نظامی تاکنون نتیجه ای جز کشتار بیش از 11 هزار یمنی و زخمی شدن ده ها هزار نفر دیگر و همچنین آواره شدن میلیون ها یمنی و ویرانی زیرساخت های این کشور نداشته است.
عربستان با وجود هزینه های زیاد و حملات پیاپی به یمن هنوز نتوانسته است به هیچ یک از اهداف اعلام شده خود برسد و مردم یمن با مقاومت و پایداری خود متجاوزان را به زانو در آورده اند.
شبد**1480*9122*مترجم:غلامرضا رفیع**انتشار دهنده : مهدی نعمتی

انتهای پیام /*



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «6 نظامی سعودی از سوی تک تیراندازان یمنی کشته شدند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..