تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




خانه احزاب ایران آماده گفت وگو و تبادل فرهنگی با کشورهای دوست است

به گزارش ایرنا به نقل از کمیته اطلاع رسانی خانه احزاب ایران، عصر شنبه هفته فرهنگی کشور ویتنام با حضور «قدرتعلی حشمتیان» رئیس خانه احزاب ایران، تنی چند از معاونان و مدیران وزارت خارجه، سفرای کشورهای ویتنام، استرالیا، دانمارک، جمعی از اعضای شورای مرکزی خانه احزاب ایران و گروهی از هنرمندان کشورمان در محل سالن اصلی تئاتر شهر تهران برگزار شد.
در ابتدای این آیین «نگوین هنگ تک» سفیر ویتنام ضمن عرض خیرمقدم به حاضران، به گوشه ای از فعالیت فرهنگی کشورش اشاره کرد و گفت که به مناسبت این هفته، پیش بینی اجرای چند قطعه سرود محلی ویتنام شده است و در ادامه نیز از رئیس خانه احزاب ایران خواست تا دقایقی در این آیین سخنرانی کند.
«قدرتعلی حشمتیان» رئیس خانه احزاب ایران در سخنانی ضمن تبریک هفته فرهنگی ویتنام، گفت: درست است وقتی نام خانه احزاب برده می شود، برداشت این خواهد بود که باید سیاسی صحبت کنیم اما بنده به عنوان رئیس خانه احزاب ایران و عضو هیأت رئیسه کانون نمایندگان ادوار مجلس شورای اسلامی، قطعاً امشب در این جلسه سیاسی صحبت نخواهم کرد.
رئیس خانه احزاب ایران به گوشه هایی از خدمات فرهنگی خود در دوران دفاع مقدس در ارتباط با تهیه فیلم های سینمایی و سریال های تلویزیونی اشاره کرد و گفت که در دوران دفاع مقدس، تهیه کنندگی فیلم هایی همچون «صبحگاه خونین»، «تله»، «کلید»، «شلیک نهایی» و سریال های «بیداران» و «مرزدارن» را با کمک دوستان برعهده داشته است.
وی همچنین با اشاره به اینکه خانه احزاب ایران عضو هیأت رئیسه احزاب آسیایی (ایکاپ) است، تأکید کرد: ما آماده گفت وگو و تبادل فرهنگ کشور بزرگ و قدرتمندمان با فرهنگ کشورهای دوست هستیم.
حشمتیان همچنین در پاسخ به دعوت سفیر کشور ویتنام از خانه احزاب، از حزب حاکم ویتنام برای بازدید از خانه احزاب ایران دعوت کرد. در ادامه نیز چند قطعه سرود محلی ویتنام توسط گروه اعزامی کشور ویتنام اجرا شد.
به گزارش ایرنا، برگزاری هفته فرهنگی ویتنام در ایران که افتتاحیه آن با میزبانی تئاتر شهر صورت گرفته، برنامه های دیگری در شیراز، اصفهان، جزیره کیش، کاشان و مجموعه فرهنگی تاریخی نیاوران برگزار می شود.
شبد**1953**1504**تنظیم کننده: مرتضی شحنه**انتشار دهنده: علی پاینده

انتهای پیام /*



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «خانه احزاب ایران آماده گفت وگو و تبادل فرهنگی با کشورهای دوست است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..