تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دیدار فرهاد مجیدی با رئیس پلیس تهران

کد خبر: ۴۴۷۸۰۸

۱۴۵  بازدید

فرهاد مجیدی که هفته قبل در پستی شوکه کننده، انتقادی هم از نیروی انتظامی کرده بود ، به ملاقات فرمانده انتظامی تهران رفت.

خبرگزاری خبرآنلاین: فرهاد مجیدی ، ستاره پیشین استقلال و محبوبترین چهره این تیم که هفته قبل در حمله به لیدرهایی که مشکلاتی را در باشگاه برای پیشکسوتان ایجاد کرده اند ، انتقادی هم از مسئولان امنیت بازی ها یعنی یگان ویژه بازی های لیگ برتر داشت ، با حضور در دفتر کار سردار ساجدی نیا ، فرمانده انتظامی تهران بزرگ ، از نیروهای زحمتکش پلیس دلجویی کرد .

او در متنی که در اینستاگرامش منتشر کرده، از این ملاقات گرم گفته و از اینکه امید دارد با کمک پلیس و زحمتی که می کشند ، گام های بلندی در برخورد با فساد در فوتبال برداشته شود. چیزی که خواست همه علاقمندان به فوتبال است.

اینکه ریشه لمپنیسم روی سکوها و باج گیرها از سر فوتبال کم شود.

دیدار فرهاد مجیدی با رئیس پلیس تهران



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دیدار فرهاد مجیدی با رئیس پلیس تهران»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..