تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تهیه کلم پلو آسیایی با برنج قهوه ای -آکا

1395/10/05

آموزش آشپزی ، سایت آشپزیآموزش پخت انواع غذا با آکا ,[categoriy] تهیه کلم پلو آسیایی با برنج قهوه ای

تهیه کلم پلو آسیایی با برنج قهوه ای -آکا تهیه کلم پلو آسیایی با برنج قهوه ای -آکا

آکاایران: تهیه کلم پلو آسیایی با برنج قهوه ای

آکاایران:  

روش پخت کلم پلو با گل کلم بسیار متفاوت از کلم پلو ایرانی است و با برنج قهوه ای پخت می شود. پیشنهاد می کنیم این غذای جدید را امتحان کنید.

مواد لازم:

۶ فنجان گل کلم ۶ حبه سیر ۴ فنجان آب مرغ یک فنجان آب یک و ۱/۲ فنجان برنج قهوه ای یک قاشق چایخوری نمک ٢ قاشق غذاخوری کره ۱/۲ فنجان شیر ۱/۲ فنجان پنیر موزارلا

طرز تهیه:

به گزارش آکاایران: ۱-ابتدا برنج قهوه ای را می پزیم البته باید کمی زنده باشد و کنار می گذاریم.

۲-سپس گل کلم ها را با آب و نصف آب مرغ ١۵ دقیقه می پزیم تا کاملا نرم شود. وقتی پخت با گوشکوب برقی آنرا میکس می کنیم تا در آب کمی که باقی مانده یکدست شود.

۳-سپس باقی مانده آب مرغ و شیر را اضافه می کنیم. و می گذاریم به جوش آیند. سپس کره و نمک و سیر رنده شده را اضافه می کنیم و بهم می زنیم.

۴-در ادامه برنج را اضافه می کنیم و ١٠ دقیقه می گذاریم خوراک کمی سفت شود. در آخر پنیر موزارلا را اضافه می کنیم و ۵ دقیقه زمان می دهیم تا کاملا حل شود و خوراک را کشدار کند.

۵-می توانید کلم پلو را با جعفری خرد شده تزیین و گرم سرو کنید.

آموزش پخت انواع غذا با آکا - همشهری آنلاین

تهیه کلم پلو آسیایی با برنج قهوه ای

آموزش پخت انواع غذا با آکا -

تهیه کلم پلو آسیایی با برنج قهوه ای



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تهیه کلم پلو آسیایی با برنج قهوه ای -آکا»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..