تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مظنه گشت و گذار در جنگل های آمازون

برای به تحقق پیوستن این رویا عده ای برنامه ریزی کرده و تورهایی را آماده کرده اند فقط کافی است اراده سفر کنید. درادامه نرخ چند تور طبیعت گردی خارجی را از نظر بگذرانید:

تور ناشناخته های هند

12 بهمن تا 24 بهمن،12 روزه
قیمت: 1860 دلار + بلیت هواپیما
اقامت : 11 شب اقامت در هتل های4 و 5 ستاره ( شهرهای دهلی، ریشکش، واراناسی، خاجوراهو، آگرا)همراه با صبحانه،7 وعده ناهار
خدمات تور: ويزاي توریستی کشور هند، بيمه حوادث بین المللی، راهنمای مجرب فارسی زبان همراه با تيم، راهنمای محلی، کلیه گشتها طبق برنامه روزشمار با ورودیه ها.

تور جنگلهای آمازون و برزیل

28 اسفند تا 10 فروردین،12 روزه
قیمت: 3290 دلار+ 7.500.000 تومان هزینه بلیت
اقامت : 11 شب اقامت در هتلهای 4 و 5 ستاره در سائوپائولو ، ریودوژانیرو، ایگواسو و مانائوس.
خدمات تور: ویزای برزیل، یک گشت تمام روز در سائوپائولو با ناهار ، یک گشت تمام روز در ایگواسو با ناهار، دو گشت نیم روز در ریودوژانیرو با ناهار، ورودیه ها، راهنمای مجرب فارسی زبان همراه با تيم، راهنمای محلی.

8 بهمن تا 20 بهمن 8 بهمن تا 16 بهمن 28 اسفند تا 10 فروردین 28 اسفند تا 6 فروردین

تور دور آفریقا (اوگاندا، تانزانیا، کنیا و زنگبار )| 13 روزه

قیمت: 3790 دلار+ بلیت هواپیما
اقامت :7 شب اقامت در هتلهای ذکر شده در روزشمار و یا هتلهای مشابه ( 3شب زنگبار،3 شب نایروبی، 1 شب انتبه )، 5 شب اقامت در لوجهای جنگلی ذکر شده در روزشمار و یا هتلهای مشابه در گرونگرو و جینجا،23 وعده ی غذایی .
خدمات تور: راهنمای فارسی زبان، کليه ترانسفرهاي زميني و وروديه ها، بیمه حوادث بین المللی، 2 روز گشت کامل از پارک های وحش با جیپ های سافاری اختصاصی همراه با صبحانه، ناهار و شام، دیدار از قبایل بدوی ماسایی، گشت کامل دریاچه نایواشا به همراه ناهار و قایق سواری بر روی این دریاچه، قایق کروز بر دریاچه ویکتوریا و رود نیل.

مبدا حرکت تمامی تورها از فرودگاه امام خمینی تهران است.

۴۷۴۷




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مظنه گشت و گذار در جنگل های آمازون»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..