تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




زمان انتشار یک خواننده پاپ مشخص شد

به گزارش افکارنیوز،

حجت اشرف زاده خواننده موسیقی ایرانی گفت: مراحل تولید آلبوم جدیدم  به پایان خود نزدیک می شود اما سعی می کنیم فعالیت هایمان را در سکوت و به دور از هر گونه هیاهو، جلو ببریم.

وی ادامه داد: هنوز مشخص نشده که آلبوم جدید چه نام دارد اما می توانم بگویم که انتخاب عنوان آلبوم بستگی به این دارد که در مدت زمان باقی مانده تا انتشار این اثر، هر کدام از قطعه های آلبوم که به صورت تک آهنگ منتشر و با استقبال خوبی از سوی مخاطبان رو به رو  شود، به عنوان نام این آلبوم در نظر گرفته می شود.

اشرف زاده تصریح کرد: در واقع نام هر قطعه ای که در این مدت با استقبال بیشتری از سوی مردم رو به رو شود، به عنوان نام آلبوم جدید انتخاب می شود و از این جهت می توان گفت که نام آلبوم را مردم مشخص می کنند.

وی همچنین اظهار کرد: به عنوان نمونه قطعه "برف آمد" یکی از قطعه های آلبوم جدید است که با حال و هوای رویارویی پائیز و زمستان تولید شده است و پیش از اینکه در قالب آلبوم منتشر شود، به صورت تک قطعه در اختیار علاقمندان قرار گرفت.

خواننده آلبوم "ماه و ماهی" در ادامه صحبت های خود توضیح داد: به طور تقریبی از لحاظ الکترونیک 70 درصد کار آلبوم انجام شده وامیدوارم این اثر تا پایان سال جاری منتشر شود اما نکته مهم کیفیت آلبوم و احترام به مخاطب است وا گر لازم باشد برای تولید این اثر زمان بیشتری را صرف کنیم، به طور یقین این کار را انجام می دهیم.

وی خاطرنشان کرد: تا این نقطه از تولید آلبوم جدید به خوبی  پیش رفته ایم و پس از اینکه دومین آلبومم در اختیار مخاطبان قرار بگیر، به امید خدا برنامه اجراهای زنده را هم آغاز می کنیم.

گفتنی است، چند شب قبل و همزمان با شب یلدا قطعه "برف آمد" با صدای حجت اشرف زاده در اختیار مخاطبان موسیقی ایرانی قرار گرفت که با استقبال خوبی از سوی آن ها رو به رو شد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «زمان انتشار یک خواننده پاپ مشخص شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..