تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




سیلوستر استالونه با فیلم «Expendables 4» به دنیای سینما باز خواهد گشت

سیلوستر استالونه با فیلم «Expendables 4» به دنیای سینما باز خواهد گشت

ستاره‌های مجموعه فیلم‌های اکشن و مهیج «بی‌مصرف‌ها» (The Expendables) برای حضور در قسمت جدید این فرانچایز پرطرفدار، به یکدیگر ملحق خواهند شد. جدیدترین گزارش‌ها حاکی از آن است که سیلوستر استالونه مسئولیت کارگردانی و نقش آفرینی در قسمت چهارم این فرانچایز را نیز برعهده خواهد داشت. با تک‌شات و جزئیات این خبر همراه باشید.

 

به گزارش مجله هالیوود ریپورتر، این فیلم که آخرین قسمت از مجموعه فیلم‌های «بی‌مصرف‌ها» خواهد بود، در سال ۲۰۱۸ به روی پرده سینما خواهد رفت. هنوز اطلاعات چندانی در مورد داستان فیلم «بی‌مصرف‌ها ۴» ارائه نشده است، اما ظاهراً استالونه مسئولیت کارگردانی و تهیه کنندگی این عنوان را نیز برعهده خواهد داشت و یک بار دیگر، در کنار ستارگانی همچون جیسون استاتهام و آرنولد شوارتزنگر به ایفای نقش خواهد پرداخت. شایان ذکر است که بازیگرانی نظیر دولف لاندگرن، ژان کلود ون دام، مل گیبسون، تری کروز، جت لی و وسلی اسنایپس در قسمت‌های قبلی مجموعه فیلم‌های «بی‌مصرف‌ها» حضور داشته اند.

 

اولین قسمت این فرانچایز در سال ۲۰۱۰ در سینماهای کشورهای مختلف جهان به نمایش در آمد و در سطح بین‌المللی به رقم فروش چشمگیر ۳۱۵ میلیون دلار دست یافت. قسمت دوم و سوم مجموعه فیلم‌های «بی‌مصرف‌ها» به اندازه قسمت اول آن موفق نبودند، اما در باکس آفیس جهانی به ترتیب بالغ بر ۲۷۴ میلیون دلار و ۲۱۴ میلیون دلار فروش داشتند.

 

در سال ۲۰۱۴، سیلوستر استالونه نسبت به تعیین درجه بندی سنی PG-13 برای فیلم «بی‌مصرف‌ها ۳» انتقاد کرد. براساس این درجه بندی سنی، افراد زیر ۱۳ سال مجاز به تماشای این فیلم نیستند. شایان ذکر است که نمایش قسمت‌های اول و دوم «بی‌مصرف‌ها» برای افراد زیر ۱۷ سال ممنوع اعلام شده بود.

 

استالونه در مصاحبه با وب سایت Crave Online خاطر نشان کرد:

تعیین درجه بندی سنی PG-13 برای فیلم «بی‌مصرف‌ها ۳» قطعاً تصمیمی اشتباه بوده است. این اشتباه فاحش باعث شد که بی‌جهت از تعداد مخاطبان این فیلم کاسته شود. این در حالی است که سطح خشونت این فیلم فراتر از حد انتظار مخاطبان نبوده است. من کاملاً مطمئنم که چنین اتفاقی تکرار نخواهد شد.

The Expendables 4 Photo
همچنین بخوانید



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «سیلوستر استالونه با فیلم «Expendables 4» به دنیای سینما باز خواهد گشت»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..