تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




واکنش حنیف به حرف های امیر قلعه نویی/ حالا بعدا افشاگری می کنم!

یکشنبه، 5 دی 1395 ساعت 00:202016-12-24ورزشي

حنیف عمران زاده یکباره یادش افتاده امیر قلعه نویی خان است! - حنیف عمران زاده مدافع تیم خونه به خونه بابل که امروز از طرف امیر قلعه نویی از او خواسته شده بود علیه آنها که ریشه به تیشه استقلال زده اند ،افشاگری کند ، در اینستاگرامش به این خواسته قلعه نویی واکنش نشان داده.

او کلی حاشیه گویی کرده اما ته حرفش این است: حالا بعدا افشاگری می کنم! او که خودش در سال آخر حضور قلعه نویی در استقلال ، در باند منتقدان سرمربی بود ، او را خان لقب داده و از ویژگی هایش گفته است.


کلید واژه ها: قلعه نویی - امیر قلعه نویی - حنیف عمران زاده - افشاگری - قلعه - عمران زاده - استقلال - حنیف - عمران - واکنش - زاده - منتقدان - حاشیه - امروز - مدافع - بابل - نشان




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «واکنش حنیف به حرف های امیر قلعه نویی/ حالا بعدا افشاگری می کنم!»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..