تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اصلاحیه دفترچه راهنمای آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته 96

به گزارش افکارنیوز،

حسین توکلی مشاور عالی سازمان سنجش و آموزش کشور با اشاره به اصلاحیه دفترچه راهنمای کارشناسی ارشد ناپیوسته سال 96، گفت: با توجه به مصوبات شورای تحول علوم انسانی شورای عالی انقلاب فرهنگی و شورای عالی برنامه‌ریزی مبنی بر منسوخ شدن برنامه درسی رشته مدیریت اجرایی، در آزمون سال 1396 در کد رشته 1148 (مجموعه مدیریت کسب و کار و امور شهری)داوطلبان متقاضی شرکت در آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته کلیه دانشگاه ها و موسات آموزش عالی و از جمله دانشگاه آزاد اسلامی با مطالعه دروس 2 و 3 مندرج در دفترچه راهنما  می توانند در زمان پاسخ گویی به سوالات  از بین مجموعه دروس تخصصی مدیریت و مجموعه دروس ریاضی یک مجموعه را به صورت انتخابی پاسخ دهند.

بدیهی است که داوطلبان فقط به یک مجموعه از سوالات کنکور می توانند پاسخ بدهند و به آنها اکیدا توصیه می شود از جواب دادن به هر دو مجنموعه خوداری کنند تا اشکالی در روند تصحیح اوراق امتحانی پیش نیاید. 

وی بیان کرد: برای رشته مهندسی کامپیوتر گرایش‌های شبکه‌های کامپیوتری و رایانش امن (کد 1277) علاوه بر کد رشته امتحانی 1277 (مهندسی کامپیوتر) از کد رشته امتحانی 1276 (مهندسی فناوری اطلاعات) نیز پذیرش انجام می شود و به داوطلبان یاد آوری می شود ظرفیت پذیرش در رشته مهندسی کامپیوتر گرایش‌های شبکه‌های کامپیوتری و رایانش امن 50 درصد از بین داوطلبان کد رشته امتحانی 1276 و 50 درصد از بین داوطلبان کد رشته امتحانی 1277 انجام می شود .




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اصلاحیه دفترچه راهنمای آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته 96»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..