تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ستاره فیلم Assassin's Creed برای بازی در ف

ستاره فیلم Assassin's Creed برای بازی در فیلم Star Wars: The Force Awakens دعوت شده بود

مایکل فاسبندر، ستاره فیلم Assassin's Creed، قرار بود در فیلم جنجالی Star Wars: The Force Awakens که سال گذشته اکران شد، نقش داشته باشد. وی به تازگی اعلام کرد که به علت مشغله زیاد نتوانسته در این فیلم حضور داشته باشد. برای اطلاع از جزئیات بیشتر خبر با تک‌شات همراه باشید.


مایکل فاسبندر در پادکست Happy Sad Confused، اعلام کرد که کمپانی لوکاس فیلم با او درباره حضورش در فیلم Star Wars: The Force Awakens صحبت کرده است، اما او حاضر به همکاری نشده چرا که برنامه کاری بسیار شلوغی داشته است.

 

به گزارش Entertainment Weekly، این بازیگر کاندیدای اسکار، در این باره گفته است:

ما درباره نقش من در این فیلم صحبت کردیم و من کاملا مطمئن بودم که در تابستان، زمانی که پروژه آن‌ها قرار بود آغاز شود، من مشغول پروژه دیگری خواهم بود.

 

فاسبندر درباره نقش خود در این فیلم حرفی نزد و تنها به صحبت‌هایش با جی. جی. آبرامز، کارگردان فیلم The Force Awakens اشاره کرد. البته با توجه به نقش‌آفرینی‌های پیشین او به نظر می‌رسد، قرار بوده در این فیلم نیز در نقش کاراکتر‌های منفی همچون جنرال Hux یا Kylo Ren ظاهر شود.

 

بازیگر دیگری که از او درخواست شده بود در این فیلم بازی کند، ادی ردمین، ستاره فیلم‌ Fantastic Beast and Where to Find Them است. ردمین چندی پیش درباره تست بازیگری برای نقش منفی Kylo Ren صحبت کرده بود و البته در نهایت آدام درایور صاحب این نقش شد.


جدیدترین فیلم مایکل فاسبندر،  Assassin's Creed بود که در یکم دی ماه اکران شد.

 

1

 

 


همچنین بخوانید



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ستاره فیلم Assassin's Creed برای بازی در ف»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..