تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




واژگوني پرايد جان راننده را گرفت

فرمانده انتظامي شهرستان رشت از جان باختن راننده پرايد بر اثر واژگوني در محور سراوان به رشت خبر داد.

واژگوني پرايد جان راننده را گرفتسرهنگ "رحيم شعباني" در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان از گیلان گفت: در پي واژگوني يک دستگاه خودروي پرايددر محور سراوان ماموران  بلافاصله در محل حادثه حاضر  
شدند.   
وي افزود : ماموران با حضور در محل حادثه مشاهده كردند كه خودرو پرايد واژگون  و راننده 28 ساله  آن بعلت جراحات وارده در دم جان خود را از دست داد.  
 
سرهنگ شعباني  خاطر نشان كرد: در بررسي هاي اوليه مشخص شد تخطي از سرعت مطمئنه راننده وسيله نقليه و برخورد آن با پل عابر پياده موجب بروز حادثه شده است.   
 
فرمانده انتظامي شهرستان رشت در پايان عمده حوادث واژگوني وسايل نقليه  را به دليل تخطي از سرعت مطمئنه دانست و رانندگان خواست با رعايت قوانين راهنمايي و رانندگي از تلفات بكاهند.

انتهای پیام/ز




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «واژگوني پرايد جان راننده را گرفت»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..