تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




عذرخواهی جواد خیابانی از دو یار جوان پرسپولیس و بینندگان فوتبال

عذرخواهی جواد خیابانی از دو یار جوان پرسپولیس و بینندگان فوتبال

ورزش > لیگ برتر - جواد خیابانی که نام دو بازیکن جوان تیم پرسپولیس را در بازی این تیم با سیاه جامگان اشتباه گفته بود ، از آنها و فوتبال‌دوستان عذر خواست.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛جواد خیابانی که در بازی پرسپولیس و سیاه جامگان اسم دو بازیکن جوان پرسپولیس را اشتباه نوشته بود ، در متنی کوتاه که برای رسانه ها ارسال کرده ، از آنها و علاقمندان به فوتبال عذر خواسته است:

 سلام

يك معذرت خواهي از دو جوان آينده دار فوتبال ايران  ... در صحنه تعويض طاهرخاني من حواسم به آن اتفاق نبود ، داشتم جاي ديگر زمين كه درگيري پيش آمده بود را نگاه مي‌كردم  ، من اشتباه كردم  ... معذرت مي‌خواهم ... شماره اين دو جوان خوب خيلي به هم شبيه بود .

من دقت نكردم و فقط شماره سمت راست يعني ٧ را ديدم و فكر كردم كه صادق محرمي است... يكي‌شان شماره ١٧ بود و ديگري ٣٧ انگار و من در آن صحنه شلوغ فقط شماره ٧ سمت راست را ديده و بلافاصله به ليست رجوع كردم و خب عجله هم كردم و هم اشتباهم را به همراه داشت . از هر دوی شان عذر می خواهم. از پیمان عزیز در استودیوی پخش که به خاطر گفته من اشتباه کرد هم عذر می خواهم. براي هر دو این جوان ها و براي همه جوانان اين سرزمينم آرزوي موفقيت مي‌كنم ... اين دو جوان هم حتما در آينده از خوب هاي فوتبال ما خواهند شد .

از مخاطبان خوب فوتبال ایران که این بازی را دیدند و اشتباهم را در گزارش را دیدند هم عذر می خواهم.» 

4141




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «عذرخواهی جواد خیابانی از دو یار جوان پرسپولیس و بینندگان فوتبال»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..