تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




پشت پرده ارسال یک نامه جعلی/ پیشنهاد ۱،۲ میلیون دلاری به مدافع پرسپولیس صحت دارد

شب گذشته سرپرست باشگاه پرسپولیس در یک برنامه تلویزیونی اعلام کرد پیشنهادی که از سوی باشگاه چینی برای محمد انصاری ارسال شده، جعلی بوده است.

پشت پرده ارسال یک نامه جعلی/ پیشنهاد ۱،۲ میلیون دلاری به مدافع پرسپولیس صحت داردبه گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، در حالی که شب گذشته سرپرست باشگاه پرسپولیس در یک برنامه تلویزیونی اعلام کرد پیشنهادی که از سوی باشگاه چینی برای محمد انصاری ارسال شده جعلی بوده است این مساله ابهاماتی را به وجود آورده اما با وجود مخدوش بودن پیشنهاد اولیه، انصاری از چین پیشنهاد ۱،۲ میلیون دلاری دارد.

علی اکبر طاهری سرپرست باشگاه پرسپولیس درباره پیشنهاد محمد انصاری از چین اعلام کرد: «ما پیشنهادی که گرفتیم متوجه شدیم این پیشنهاد اصلی نیست و جعلی است. مدتی بعد دیدیم پیشنهادی دیگر با همان سربرگ با مبلغی بالاتر آمد که این موضوع باعث شک ما شد. متوجه شدیم در این بین شیطنت‌هایی صورت می‌گیرد و در نهایت با آن مخالفت کردیم.»


اما خبرنگار ما به جزییات اصل ماجرای پیشنهاد انصاری از چین دست پیدا کرده است.

واقعیت این است که باشگاه گوییژو هنگ‌فنگ ژیچنگ با مبلغی ۶۵۰ هزار دلاری خواهان به خدمت گرفتن محمد انصاری از پرسپولیس شده و پیشنهاد خود را برای این باشگاه ارسال کرده است. اما پیشنهاد مکتوبی که به دست باشگاه پرسپولیس رسیده مخدوش بوده و در مبلغ آن تغییراتی ایجاد شده و همین مغایرت در مبلغ پیشنهادی باعث شک کردن باشگاه پرسپولیس شده است و مسئولان پرسپولیس متوجه می شوند پیشنهاد اصلی مبلغی در حدود ۶۰۰ هزار دلار بوده است.

در نهایت پیشنهاد اصلی از یک کانال دیگر و با همان مبلغ ۶۵۰ هزار دلاری به دست باشگاه پرسپولیس می رسد که با مخالفت این باشگاه مواجه می شود.

سرمربی پرسپولیس مخالفت صریح خود را با این  انتقال اعلام کرده و در نهایت در جلسه کمیته فنی باشگاه که سه عضو  هیئت مدیره پرسپولیس در آن حضور داشتند برانکو ایوانکوویچ موضع خود را اعلام کرد که به شدت با این انتقال مخالف است و اگر انصاری برود تیمش به شدت تضعیف می شود.

باشگاه چینی مبلغی در حدود ۱،۶ میلیون دلار برای دریافت رضایتنامه و پرداخت دستمزد انصاری کنار گذاشته بود و پس از مخالفت پرسپولیس با تلاش های انجام گرفته این پیشنهاد بالاتر رفته و به مبالغ ۸۰۰ هزار، یک میلیون و ۱،۲ میلیون دلار در پیشنهادهای بعدی می رسد.

همین مساله موجب به هم خوردن تمرکز انصاری در چند بازی شده و باعث شد طاهری در مصاحبه اش بگوید این بازیکن در چند بازی بازیکن شش دانگ همیشگی نبود.

باشگاه پرسپولیس که می توانست با این مبلغ بخشی از هزینه های خود را تامین کند موافق این پیشنهاد بود اما برانکو که مخالف این انتقال بود روی نظر خود پافشاری کرده و برای اینکه بتواند حرفش را به کرسی بنشاند هر روز مصاحبه می کرد تا مخالفت خود را نشان دهد.

این موضع گیری های برانکو در حالی است که سرمربی پرسپولیس برخلاف ماجرای انتقال انصاری درباره جدایی نوراللهی و عالیشاه مصاحبه های جنجالی انجام نداد و صرفا عنوان کرد با جدایی نوراللهی مخالفت کردیم اما وضعیت عالیشاه مشخص نیست و این طور به نظر آمد که برانکو تلویحا با انتقال این دو بازیکن موافق بوده و جدایی این دو بازیکن دغدغه برانکو نبوده است اما به هیچ قیمتی موافق جدایی انصاری نشده است.

منبع: وبسایت نود

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «پشت پرده ارسال یک نامه جعلی/ پیشنهاد ۱،۲ میلیون دلاری به مدافع پرسپولیس صحت دارد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..