تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تاثیر رژیم های غذایی کم کربوهیدرات بر کاهش وزن

امروزه کاهش وزن به یکی از مسائل جدی برای تمام افراد تبدیل شده است و باعث شده فرد رژیم های غذایی مختلف را آزمایش کند.رژیم های کم کربوهیدرات یکی از موثرترین رژیم های غذایی بر کاهش وزن است .رژیم های غذایی کم کربوهیدرات نسبت به رژیم های غذایی کم چربی در کاهش وزن مزیت نسبی دارند.

 پژوهشگران همچنین دریافتند که رژیم های غذایی که در آن مصرف کربوهیدرات محدود می شود، در کوتاه مدت نسبتا بی خطر هستند.

برای فهمیدن ایمنی کلی و اثرات منفی بالقوه رژیم های غذایی خاص، یک تیم تحقیقاتی داده های مربوط به ژانویه ۲۰۰۵ تا آوریل ۲۰۱۶ را تجزیه و تحلیل کردند. نتایج نشان داد که در بیش از یک دوره شش ماهه، افرادی که در رژیم های غذایی کم کربوهیدرات بودند، نسبت به کسانی که در رژیم غذایی کم چربی بودند، بین ۱ تا حدود ۴ کیلوگرم بیشتر از وزن شان را دست داده اند.

در کوتاه مدت، نتایج هیچ عوارض جانبی منفی در مورد فشار خون، قند خون و کلسترول نشان ندادند. البته منبع و کیفیت پروتئین ها و چربی های مصرف شده در رژیم های غذایی کم کربوهیدرات که مورد بررسی قرار گرفتند، اعلام نشده است.

بهترین نتیجه کسب شده این است که به نظر می رسد پیوستن به یک رژیم غذایی کم کربوهیدرات در کوتاه مدت بی خطر است و می تواند با کاهش وزن همراه باشد. با این حال در مقایسه با رژیم های غذایی کم چربی، چنین کاهش وزنی کم بوده و اهمیت بالینی قابل بحثی دارد.

محققان افراد را در هر رژیم غذایی، به خوردن مواد غذایی طبیعی و اجتناب از خوردن غذاهای فرآوری شده مانند گوشت فرآوری شده، سوسیس، هات داگ و ژامبون، تشویق می کنند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تاثیر رژیم های غذایی کم کربوهیدرات بر کاهش وزن»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..