تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




پروژکتور قابل حمل ال جی در نمایشگاه CES 2017 رونمایی می‌شود

ProBeam که در نمایشگاه CES 2017 معرفی خواهد شد؛ با وجود بدنه باریک، دارای قدرت پخش با شدت روشنایی ۲۰۰۰ لومن است.

در نمایشگاه CES 2017 که چند روز دیگر برگزار می‌شود، شرکت ال‌جی الکترونیکس پروژکتور جدید خود را معرفی می‌کند. LG ProBeam برای تجربه هرچه بهتر سینمای خانگی طراحی شده است. LG ProBeam فراتر از نیاز مشتریانی رفته است که به دنبال عملکرد بالا در کنار انطباق‌پذیری در محیطی خارج از خانه و در هر مکان و زمان هستند.

مدل HF80J پروژکتور ال‌جی به خاطر مجهز بودن به لیزری که قادر است شدت روشنایی ۲۰۰۰ لومن را تولید کند، بهترین گزینه برای سینمای خانگی به شمار می‌آید و باعث می‌شود تماشاگران از محتوای تصویری حتی در اتاق‌های روشن و پرنور نیز لذت ببرند. ال‌جی LG ProBeam به خاطر استفاده از موتور لیزری I شکل، از طراحی باریک و زیبایی بهره می‌برد که باعث می‌شود به‌راحتی قابل حمل باشد. با وجود طراحی به‌صورت ایستاده و وزن ۲.۱ کیلوگرمی، ال‌جی این محصول را به‌عنوان سبک‌ترین پروژکتور لیزری Full HD با شدت روشنایی ۲۰۰۰ لومن توسعه داده است. 

LG ProBeam با به‌کار‌گیری سیستم همگام‌سازی صدای خود، می‌تواند به‌راحتی به پخش‌کننده‌ی صدایی مثل هدفون یا بلندگوهای دارای بلوتوث وصل شود. به‌علاوه، قابلیت وایرلس ProBeam با استفاده از امکان Miracast می‌تواند به‌راحتی تصویر در حال پخش گجت‌های هوشمند را روی پرده به نمایش بگذارد. قابلیت ویژه چهار گوشه بودن و حالت عمودی خودکار به مصرف‌کننده اجازه می‌دهد بهترین تنظیمات عکس و تعادل تصویر را به‌راحتی پیدا کند.

پروژکتور ال جی

مشتریان همچنین می‌توانند به خدمات و برنامه‌های مرتبط روی سیستم عامل webOS ال‌جی دسترسی داشته باشند. به‌علاوه کنترل جادویی ال‌جی این امکان را فراهم می‌کند تا به‌راحتی در سیستم عامل webOS تلویزیون گشت و گذار کنید. همچنین با webOS کاربر می‌تواند با توجه به مکان زندگی و شرایط آن به کانال‌های آنلاین رو به افزایش دسترسی داشته باشد. این امر باعث می‌شود لذت تماشای فیلم در اتاق خواب، تماشای مسابقات ورزشی هیجان‌انگیز در حیاط و حتی در سفر لذت‌بخش‌تر شود.

Brian Kwon، رئیس بخش صوتی و تصویری ال‌جی می‌گوید:

ال‌جی به‌عنوان پیشگام صنعت پروژکتورهای LED در دنیا و با توجه به تجربه خود در زمینه وسایل صوتی تصویری، مطمئن است این محصول به‌عنوان اولین پروژکتور لیزری، بسیار مورد استقبال قرار می‌گیرد. ال‌جی به خود افتخار می‌کند که راه‌های جدیدی برای لذ‌ت‌بخش‌تر کردن تجربه سینما در خانه ارائه کرده است.

متنی که در بالا خواندید، توسط دفتر ال‌جی در ایران در اختیار زومیت قرار داده شده است.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «پروژکتور قابل حمل ال جی در نمایشگاه CES 2017 رونمایی می‌شود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..