تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




برخورد پژو با تیر برق، ۳ کشته و مجروح برجای گذاشت

به گزارش افکارنیوز،

سرهنگ رضا عزیزی، فرمانده پلیس راه استان طی گفتگو با خبر آنلاین با اعلام مطلب فوق افزود: صبح امروز یک دستگاه پژو 405 پس از انحراف از جاده با تیر سیمانی برق در حاشیه جاده برخورد کرد که در این حادثه 3 نفر سرنشین مرد در این خودرو کشته و مجروح شدند.

وی خاطرنشان کرد: این حادثه در محور شهر برزول به سمت فارسبان در حدفاصل روستای ازنهری رخ ‌داد که متأسفانه در این حادثه دلخراش یکی از سرنشینان پژو در دم کشته و 2 نفر دیگر به شدت زخمی شدند.

سرهنگ عزیزی تصریح کرد: علت اصلی این حادثه خواب آلودگی راننده و تردد با سرعت غیرمجاز اعلام شده است.

لازم به یادآوری است، این دومین تصادف در روزهای اخیر در این محور بوده که در تصادف قبلی نیز که براثر برخورد پژو با پیکان اتفاق افتاد، 3 نفر به شدت مصدوم شدند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «برخورد پژو با تیر برق، ۳ کشته و مجروح برجای گذاشت»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..