تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مسوول امنیتی داعش به هلاکت رسید

کد خبر: ۴۴۷۷۲۷

۶  بازدید

خبرگزاری ایرنا: مسوول امنیتی داعش در موصل و شمار دیگری از عناصر این گروه تروریستی بر اثر حملات موشکی نیروهای عراقی، به هلاکت رسیدند.

به نقل از پایگاه خبری سومریه نیوز، «رائد شاکر جودت» فرمانده پلیس فدرال عراق روز شنبه با اعلام این خبر گفت: در این حمله، مخفیگاه تروریست های داعش در مناطق «القدس» و «باب الطوب» در موصل هدف قرار گرفت.

وی افزود: در پی این حملات، شماری از تروریست ها از جمله «ابوسیف» مسوول امنیتی داعش در موصل و «ابو ایوب القرشی» یکی دیگر از سرکردگان این گروه به هلاکت رسیدند.
عملیات آزاد سازی شهر موصل از اشغال تروریست های داعش که مدتی پیش توسط نیروهای عراقی و با پشتیبانی جنگنده های ارتش عراق و نیروهای ائتلاف بین المللی آغاز شده، همچنان ادامه دارد.


حیدر العبادی فرمانده کل نیروهای مسلح عراق در تاریخ 17 اکتبر 2016 فرمان آزاد سازی استان نینوا را صادر کرد.


عملیات آزادسازی استان نینوا و مرکز آن موصل از 17 اکتبر گذشته شروع شده و نیروهای عراقی توانستند در طول 67 روز گذشته علاوه بر محاصره شهر تلعفر در 50 کیلومتری غرب موصل، بخش های وسیعی از بخش شرقی شهر موصل را نیز آزاد و پاکسازی کنند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مسوول امنیتی داعش به هلاکت رسید»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..