تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




هتل ترامپ یکی از بدترین اقامتگاه های دنیا

trump hotel هتل ترامپ یکی از بدترین اقامتگاه های دنیابه گزارش آسمونی:

هتل پرزرق‌ و برقی که دونالد ترامپ چندی پیش در نزدیکی کاخ سفید افتتاح کرد گویا فقط ظاهر مناسبی دارد.
به گزارش خبرنگار اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ دونالد ترامپ، رئیس جمهور منتخب آمریکا مدتی پیش و در بحبوحه تبلیغات انتخاباتی، هتل بین‌المللی خود را در واشنگتن دی‌سی افتتاح کرد. گویا ترامپ بسیار حسابگرانه مکان ساخت این هتل را انتخاب کرده چون فاصله آن با کاخ سفید فقط 15 دقیقه پیاده‌روی است.

اما طبق گزارشی که اخیراً آژانس “اطلاعات مسافرتی لوکس” منتشر کرده این هتل در کلاس خود و در بین هتل‌های هم‌سطحش استانداردهای لازم را ندارد. در این گزارش آمده است هتل ترامپ فقط ظاهری پرزرق‌وبرق دارد. نمای آن زیبا و باشکوه است اما وقتی وارد آن می‌شوی سؤال‌ها یکی‌ پس از دیگری شروع می‌شود. در این گزارش به این نکته اشاره شده که گرچه هتل ترامپ توقع مسافران با انتظارات بالا را برآورده نمی‌کند اما مطئناً همواره از گردشگران خارجی پر خواهد شد.

آژانس “اطلاعات مسافرتی لوکس” مسئول تهیه و تدارک اقلام، حمل‌ و نقل و ارتباطات با دفاتر دولتی آمریکا است.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «هتل ترامپ یکی از بدترین اقامتگاه های دنیا»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..