تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




معرفی دبیر اکران های جشنواره فیلم عمار در سبزوار

هفتمین جشنواره مردمی در سبزوار با آغاز بکار ستاد اکران های مردمی این جشنواره کلید خورد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد؛ همزمان با آغاز ثبت نام اکران های مردمی جشنواره فیلم عمار، دبیر افتخاری اکران های مردمی هفتمین دوره این جشنواره در سبزوار معرفی شد.

مجتبی مومن از هنرمندان متعهد حوزه انقلاب اسلامی سبزوار که به عنوان نقاش تصاویر شهدای سبزوار شناخته می شود و فعالیت هایی مانند طراحی و اجرای نمایشگاه «حرا تا کربلا»، المان جانباز و برپایی نمایشگاه های دفاع مقدس در دهه 60 و ساخت چندین مستند را در کارنامه خود دارد؛ وظیفه دبیری اکران های مردمی هفتمین جشنواره فیلم عمار در سبزوار را بر عهده گرفت.

او در کنار فعالیت های تجسمی خود، چند فیلم کوتاه نیز ساخته و اکثر دکورهای یادواره های شهدا بویژه یادواره شهدای هویزه که هر سال برگزار می شود را انجام می دهد.

مجتبی مومن در ساخت هفت پیکر سربداران و سایر آثار استاد ماستیانی مشارکت داشته است و هم اکنون نیز در حال ساخت پیکر هفت متری ملاحسین کاشفی نویسنده روضه الشهدا می باشد.

علاقه مندان با ارسال عبارت " ثبت نام " به سامانه ۳۰۰۰۴۵۵۰ شما نیز میتوانند به اکران کنندگان مردمی جشنواره مردمی فیلم عمار بپیوندید.
انتهای پیام// ا ه




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «معرفی دبیر اکران های جشنواره فیلم عمار در سبزوار»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..