تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




خودروی معلمان بام و صفی آبادی واژگون شد

ساعت: 20:18 منتشر شده در مورخ: 1395/10/04 شناسه خبر: 986969

واژگونی سرویس دانش آموزان نوده ای و معلمان مدارس اسفید و کلاته آقازاده از حوادث ترافیکی در محورهای بخش بام و صفی آباد در سال تحصیلی جاری بوده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سپهرآیین، خودروی معلمان بام و صفی آبادی بار دیگر واژگون شد.

بخشدار بام و صفی آباد با تایید واژگونی خودروی معلمان بام و صفی آبادی در محور گراتی به صفی آباد، گفت: در سانحه ای دیگر، خودروی معلمان بام و صفی آبادی واژگون شد.

«رحیم زاده» با اشاره به اینکه، دلیل این حادثه خواب آلودگی و خستگی راننده بوده است، افزود: در پی این سانحه خودرو از مسیر خارج می شود و در پی واژگونی خودرو 4 سرنشین فرهنگی آن صدمه می بینند.

وی اضافه کرد: مصدومیت 2 سرنشین جلوی این خودرو با توجه به استفاده از کمربند ایمنی سطحی ولی 2 سرنشین عقب به دلیل غفلت از بستن کمربند ایمنی به شدت مصدوم شدند و از ناحیه سر آسیب دیدند که کماکان یک تن از فرهنگیان مصدوم در سانحه در تداوم فرآیند درمان در بیمارستان بستری است.

*پیشینه خبر

پیش از این نیز در حوادثی دیگر، دانش آموزان نوده ای و فرهنگیان شاغل در مدرسه اسفید در بخش بام و صفی آباد از توابع اسفراین دچار سانحه شدند.

*حادثه معلمان اسفید

پیش از این، متاسفانه خودروی فرهنگیان منطقه بام و صفی آباد جهت عزیمت به مدرسه اسفید در محور دهنه اجاق در حوالی روستای باباقدرت واژگون شد که در آن حادثه 2 سرنشین جلو به دلیل استفاده از کمربندی ایمنی مصدومیت جدی نداشتند، اما متاسفانه سرنشین عقب خودرو به دلیل غفلت از بستن کمربند ایمنی پرت شد و به کما رفت.

*واژگونی سرویس مدرسه دانش آموزی نوده

سرویس مدرسه دانش آموزان نوده ای در بخش بام و صفی آباد واژگون شد که در این حادثه حوالی ساعت یک رخ داد که 3 دانش آموز به صورت سرپایی مداوا شدند و به درخواست خانواده دانش آموز دیگر، این مصدوم سانحه راهی بیمارستان شهرستان سبزوار شد.

 

انتهای خبر/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «خودروی معلمان بام و صفی آبادی واژگون شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..