تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




40 داور فوتبال یزد لیگ های کشور را قضاوت می کنند

محمود میرجلیلی شنبه شب در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این داوران در رشته های فوتبال ، فوتسال و فوتبال ساحلی در دو بخش آقایان و بانوان قضاوت مسابقات مختلف کشوری را بر عهده دارند.
وی ادامه داد: داوران یزد بر اساس ابلاغ فدراسیون همه ساله مسابقات در رده های سنی نونهالان ، نوجوانان ، جوانان ، امید ، فوتبال ساحلی و فوتسال و لیگ برتر باشگاه های کشور را قضاوت می کنند.
مسئول کمیته داوران فوتبال یزد تعداد داوران کنونی استان را 120 نفر ذکر کرد که 90 نفر آنها فعال هستند و مسابقات لیگ های مختلف را در یزد قضاوت می کنند.
میرجلیلی تعداد داوران فوتبال استان یزد را که دارای مدرک ملی هستند 30 نفر ذکر کرد و تصریح نمود: ارتقای علمی و عملی داوران فوتبال از اولویت های مهم این کمیته است.
وی با بیان اینکه داوران فوتبال ، فوتسال و فوتبال ساحلی یزد دارای توانایی و ظرفیت های خوبی هستند بر لزوم حضور جدی آنها در امر قضاوت مسابقات مختلف لیگ های کشور تاکید کرد.
مسئول کمیته داوران فوتبال یزد ابراز امیدواری کرد با برنامه ریزی و برگزاری دوره های مختلف آموزشی شاهد موفقیت بیش از گذشته آنها در سطح استان و کشور باشیم.
میرجلیلی در پایان از همکاری داوران فوتبال استان یزد در امر قضاوت مسابقات مختلف استانی و برون استانی قدردانی کرد .
7536/ 6197 خبرنگار:کاظم سبحان زاده**انتشار: فلاح
irnayazdd@

انتهای پیام /*



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «40 داور فوتبال یزد لیگ های کشور را قضاوت می کنند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..