تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




رانندگی در برف با کن بلاک و خودروی رپتور F-150

فورد، ویدیویی از حرکات نمایشی کن بلاک با رپتور F-150 جدید، منتشر کرده است.

کمپانی فورد ویدیویی در یوتیوب منتشر کرده است که در آن، کن بلاک راننده‌ی رالی، سوار بر خودروی فورد رپتور F-150، به تفریحات زمستانی می‌پردازد. طبیعتاً این ویدیو دارای بخش‌های کوتاهی از ویژگی‌های زیاد این خودرو مانند دریفت، پرتاب برف و پرش هوایی است.

طراحی مجدد دکمه‌ی مربوط به تنظیمات آفرود، گزینه‌ی جدیدی با قابلیت کنترل هوشمند سیستم چهارچرخ به نام «Terrain Management System» با شش حالت پیش‌فرض به خودرو افزوده است. همچنین گزینه‌ی «آب‌وهوا» تنظیمات بهینه را برای مقابله با شرایط برفی، بارانی یا یخ انتخاب می‌کند.

فورد

فورد در این‌ باره اعلام کرد:

رپتور F-150 جدید با تثبیت جایگاه خود به‌عنوان بهترین وانت آفرود با عملکرد بالا، برای هر نوع شرایط برفی، همراه بی‌نقصی خواهد بود.

در حال حاضر، فورد سفارش‌های مربوط به رپتور ۲۰۱۷ را ثبت می‌کند؛ به‌ احتمال‌ زیاد، تولید انبوه این خودرو از ماه گذشته‌ی میلادی آغاز شده است.

در ادامه شما را به تماشای این ویدیوی جذاب دعوت می‌کنیم:

دانلود




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «رانندگی در برف با کن بلاک و خودروی رپتور F-150»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..