تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




داستان جالب یک زوج در «کمدی مارمالاد»

فرهنگ > تئاتر - «کمدی مارمالاد» از هفتم دی در خانه نمایش به روی صحنه می‌رود.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، محمد رضا آزادفر نویسنده و کارگردان «کمدی مارمالاد» قصد دارد نمایشی را با حضور بازیگرانی چون مجید علم بیگی، الهه پورجمشید، علی عطایی حور و مهدی رحیمی سده از هفتم دی در سالن خانه نمایش به روی صحنه ببرد.

این نمایش که در فضایی فانتزی رقم می‌خورد قصه جرج و ماری، زوج جوانیست که در آستانه دهمین سالگرد ازدواجشان متوجه می‌شوند سند ازدواج را نخوانده امضا کرده‌اند و طبق مندرجات سند آنها موظفند حداکثر تا دهمین سال ازدواجشان صاحب فرزند پسر شوند و گرنه باید تمام اموال خود را به دولت بدهند. آن‌ها برای رهایی از این دردسر راه حلی به ذهنشان خطور می‌کند...

دیگر عوامل این نمایش عبارتند از سمیه پسندیده خواه (طراح لباس)، محمدرضا آزادفر (طراح صحنه و انتخاب موسیقی)، امیر اسحاق میرشیرتری، محسن عسکری زاده (دستیاران کارگردان)، آرزو نبوت (مجری طرح)، یلدا ابراهیمی،رویا شهباز زاده (عکاس) و علی صفری (روابط عمومی).

«کمدی مارمالاد» از سه شنبه هشتم دی هرشب بجز شنبه‌ها ساعت 20 در خانه نمایش اداره تئاتر به روی صحنه می‌رود.

57243




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «داستان جالب یک زوج در «کمدی مارمالاد»»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..