تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




فتنه گران در سال 88 قصد براندازی نظام را داشتند

ساعت: 16:54 منتشر شده در مورخ: 1395/10/04 شناسه خبر: 986894

رییس اداره تبلیغات اسلامی بندرترکمن گفت: راز ماندگاری حماسه 9دی در تاریخ انقلاب اسلامی همچون برگ زرینی است که هر ساله بیش از پیش مجال رخ نمایی پیدا می کند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از آوای ترکمن ، حجت الاسلام جعفر کوهستانی رییس اداره تبلیغات اسلامی بندرترکمن با اشاره به اهمیت حماسه تاریخی 9دی و استراتژی های دشمن در خدشه به اسلام در مصاحبه با خبرنگار ما اظهار داشت: بصیرت انقلابی و بی نظیر مردم ایران مهمترین اهمیت حماسه 9دی بود.

وی افزود: فتنه گران در سال 88 سه استراتژی را دنبال می کردند که اولین آن تغییر در ماهیت نظام اسلامی بود و به عبارتی قصد براندازی نظام را داشتند.

حجت الاسلام کوهستانی با اشاره به حذف ولایت فقیه به عنوان دومین استراتژی فتنه گران تصریح کرد: استراتژی فتنه گران حذف دین و اسلام از کشور بود لذا در روز عاشورا هتک حرمت کرده و نمادهای مقدس محرم را به آتش کشیدند ، مردم با بصیرت مثال زدنی خود ، استراتژی های دشمنان و فتنه گران را نقش بر آب کردند.

رییس اداره تبلیغات اسلامی بندرترکمن با بیان اینکه بیعت خیل میلیونی مردم با ولی فقیه زمان شان حضرت امام  خامنه ای نشان داد که حامی و پشتیبان ولی فقیه هستند اذعان داشت: تشخیص میزان و معیار حق و باطل و خالصی از ناخالصی مهمترین نکته ای است که مردم ولایی ایران با تشخیص به موقع به ندای ولی فقیه خویش لبیک گفته و خودجوش به میدان آمدند.

وی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری ابراز داشت: راز ماندگارى این انقلاب ، اتکاى به ایمان‏ ها و اتکاى به خداست. لذا شما مى‌بینید آن روزى که توده‌ عظیم مردم در سرتاسر کشور احساس کنند که دشمنى‌اى متوجه انقلاب است، احساس کنند که دشمنىِ جدى‌ وجود دارد، بدون فراخوان حرکت می ‏کنند.

این مقام مسول با اشاره به اینکه در حادثه ماندگار 9دی همه توطئه ها با تدابیر امام خامنه ای و حمایت های مردم ولایت مدار ناکام ماند عنوان کرد: ملت برای چندمین بار دشمنانش را در رسیدن به اهداف خبیث شان ناکام گذاشت.

حجت الاسلام کوهستانی با اشاره به مفاهیم و پیام هایی که در حماسه ی 9 دی تبلور یافت تاکید کرد: راز ماندگاری حماسه 9دی در تاریخ انقلاب اسلامی همچون برگ زرینی است که هرساله بیش از پیش مجال رخ نمایی پیدا می کند.

وی ادامه داد: مردم ایران ثابت کردند که در همه زمان ها و مقاطع حساس از آرمانهای خود دست برنمی دارند و در مقابل دشمنان نظام جمهوری اسلامی تا آخرین لحظه و قطره خون ایستادگی خواهند کرد.

رییس اداره تبلیغات اسلامی بندرترکمن با اشاره به حراست از دستاوردهای این حماسه بزرگ خاطر نشان کرد: برای حفظ دستاوردهای این حماسه باید آن را به نسل‌های آینده انتقال داد و آن را به یک گفتمان و حتی خواسته جوانان و نوجوانان آینده تبدیل کنیم.

وی با اشاره به جاودانی حماسه 9دی در تاریخ انقلاب اسلامی یادآور شد: حماسه های تاریخ انقلاب اسلامی از جمله 9دی همچون راهپیمایی 22بهمن باید همواره یادآوری و بازخوانی شوند تا همیشه در تاریخ و قلب ملت زنده بمانند.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «فتنه گران در سال 88 قصد براندازی نظام را داشتند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..