تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




درخشان: پرسپولیس نیازمند تقویت در نیم فصل/ فوتبال ایران در کار پایه مشکل دارد

حمید درخشان روز شنبه در گفت و گو با ایرنا در خصوص قهرمانی پرسپولیس در پایان نیم فصل نخست لیگ برتر فوتبال،‌ گفت: پرسپولیس نیم فصل را بسیار خوب به پایان رساند و در حد یک تیم قدرتمند ظاهر شد. بی تردید اگر پرسپولیس با همین شیوه در نیم فصل دوم حرکت کند، یکی از شانس های اصلی قهرمانی خواهد بود.
وی ادامه داد: باید بدانیم در نیم فصل دوم شرایط تیم ها کاملا متفاوت خواهد بود و تیم هایی چون سپاهان و ذوب آهن هم به جمع مدعیان اضافه خواهند شد.
سرمربی سابق تیم فوتبال پرسپولیس در خصوص جدایی عالیشاه و نوراللهی از این تیم، گفت: هردو بازیکنان تاثیر گذاری برای پرسپولیس بودند اما به هر حال قانون اجازه همراهی به آنها را نمی دهد و نباید بیش از پیش به این مساله پرداخت. امروز پرسپولیس باید به فکر جذب جانشینان با کیفیت برای این دو بازیکن باشد.
احمد نوراللهی و امید عالیشاه به دلیل گذراندن خدمت سربازی در پایان نیم فصل از تیم پرسپولیس جدا شدند و راهی تراکتورسازی تبریز خواهند شد.
وی افزود: پرسپولیس نماینده ایران در لیگ قهرمانان آسیا است و برای موفقیت در این رقابت ها نیاز به بازیکنان کارآمد دارد. باید بدانیم در لیگ قهرمانان آسیا تمام تیم ها با قدرت بیشتری ظاهر خواهند شد و نمی شود هیچ تیمی را دست کم گرفت.
درخشان در خصوص کیفیت نیم فصل نخست لیگ برتر فوتبال، اظهار کرد: در لیگ امسال تمام تیم ها نزدیک به هم حرکت می کنند و نمی توان تیمی را متفاوت دانست.
وی در رابطه با عملکرد ضعیف استقلال، گفت: در خصوص استقلال باید نگرش دیگری به این تیم در نیم فصل دوم داشت و کاملا نیاز به تغییر در برخی پست ها احساس می شود.
سرمربی سابق پرسپولیس با بیان اینکه تیم ها در نیم تعطیلات نیم فصل برای خرید بازیکن دچار مشکل خواهند بود، اظهار کرد: در فوتبال ایران کار پایه به شکل حرفه ای صورت نمی گیرد و به همین دلیل نباید منتظر پدیده ها باشیم. در نیم فصل به خاطر نداشتن بازیکنان مستعد کار تیم ها برای جذب بازیکن بسیار دشوار است و این مساله به زودی احساس خواهد شد.
وی در مورد مدعیان قهرمانی لیگ برتر، خاطرنشان کرد: به غیر از پرسپولیس، تراکتورسازی، ذوب آهن و سپاهان را مدعی قهرمانی می دانم.
ورزشی **9118**1379
خبرنگار: سید جواد بشیری، انتشار دهنده: هادی افتخاری

انتهای پیام /*



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «درخشان: پرسپولیس نیازمند تقویت در نیم فصل/ فوتبال ایران در کار پایه مشکل دارد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..