تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ماجرای جالب طارمی و احمد نوراللهی+عکس

مهدی طارمی و احمد نوراللهی دو قلو هایی که سر انجام مسیرشان از هم جدا شد.

به گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان،مهاجم بوشهری پرسپولیس با انتشار عکسی از احمد نوراللهی که به تازگی از جمع سرخپوشان جدا شده صفحه اینستاگرامش را به روز رسانی کرد.ماجرای جالب طارمی و احمد نوراللهی+عکس

طارمی نوشت: (يه روز مادرش گفت هر جا خواستين برين با هم باشين از هم جدا نشين و من گفتم چشم مادر من اول فصل رفتم اشتباه كردم و با صحبت های محسن و احمد برگشتم ولی الان احمد داری ميری خودت به مامانت بگو كه تو داری جدا ميشيا. درسته داری ميري ولی ما هنوز دو قلوی پرسپوليس هستيم. انشاالله كه هر چی زودتر با قدرت برميگردی)

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ماجرای جالب طارمی و احمد نوراللهی+عکس»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..